آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

پاسخ وزارت امور خارجه به ادعاهای رئیس جمهور آمریکا



اخبار,اخبارسیاست  خارجی, سخنگوی وزارت امور خارجه

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، اتهامات و ادعاهای مطرح شده علیه جمهوری اسلامی ایران در مقاله رئیس جمهور آمریکا را بی اساس دانست و آن را رد کرد.

به گزارش  ایسنا، مرضیه افخم تصریح کرد: ادعاهای تکراری مقامات آمریکا که همسو با منافع رژیم صهیونیستی و برای کسب رضایت لابیهای طرفدار اسرائیل مطرح می شود، نشانگر تردید و عمق سردرگمی مسئولین آمریکایی در ترجیح منافع ملی خود است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه سیاست خارجی آمریکا به شدت اسیر رقابتهای سیاسی و حزبی داخل این کشور است، افزود: وجه مشترک جنگ طلبان و مدعیان دیپلماسی در آمریکا، تکیه بر ایده های موهوم و خطرناک و هراس افکنی است که تاکنون هزینه ها و خسارت های جبران ناپذیری را برای جهانیان در پی داشته است و امروز یکی از از ریشه های اصلی ناامنی بین المللی است.

مرضیه افخم تصریح کرد: رژیم صهیونیستی مهمترین منبع بی ثباتی و گسترش تروریسم در خاورمیانه است و حمایت دولت های آمریکا از این رژیم و سیاست ایجاد و حمایت از گروه های تروریستی و آموزش و تجهیز آنها، آمریکا را در موضع متهم قرار داده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در دفاع از خویش در عرصه های سیاسی، نظامی و امنیتی محدودیتی را نمی پذیرد، اضافه کرد:‌ تهدید به حمله نظامی خلاف منشور و اصول ملل متحد بوده و موجب مسئولیت بین المللی برای دولت و مقامات ایالات متحده آمریکا می باشد.


  اخبار  سیاست  خار جی  - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------