آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا: ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه داده؛ این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران‌کننده است

مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد که ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه ارسال کرده که این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران کننده است. وی ادامه داد: «اگر روسیه به ایران سلاح…

موگريني: توافق با ايران مي تواند منجر به کمک به جامعه بين المللي براي حل بحران سوريه شود



اخبار,اخبارسیاست خارجی, بحران سوریه

موگرینی مدعی شد: برای همه روشن است که اسد در کشور خود آینده ای ندارد و همه احزاب باید راهی برای تعیین آینده کشور خود پیدا کنند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: توافقی که در ژوئیه در وین به آن رسیدیم می تواند منجر به کمک به جامعه بین المللی برای حل بحران سوریه شود.

فدریکا موگرینی در گفتگوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی سی ان ان درباره تاثیر برنامه جامع اقدام مشترک بر اوضاع سوریه گفت: من معتقدم آنچه که در وین در ماه ژوئیه به آن رسیدیم علاوه بر این که توافق در زمینه منع تکثیر است بلکه می تواند مسیری را برای قدرت های منطقه ای در اطراف سوریه بگشاید تا رویکرد متفاوتی در پیش گیرند و به جامعه بین المللی برای حل بحران و جنگ در سوریه کمک کنند.

وی افزود: تنها راه برای حرکت به سمت جلو این نیست که اروپا یا آمریکا یا کشوری خاص طرحی خاص را بر روی میز قرار دهد.ما دهها طرح بر روی میز داشتیم. نکته این است که چارچوب منطقه ای و بین المللی در بخش های مختلف در سوریه ایجاد شود تا گذار به رهبری سوری ها صورت گیرد و در نهایت این کشور بتواند در صلح زندگی کند.

موگرینی مدعی شد: برای همه روشن است که اسد در کشور خود آینده ای ندارد و همه احزاب باید راهی برای تعیین آینده کشور خود پیدا کنند.

 

 اخبار سیاست  خارجی  -  تابناک

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------