آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اتحادیه اروپا: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست | دبیرکل سازمان ملل خواهان پایان چرخه خطرناک انتقام‌گیری در خاورمیانه شد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه‌ رسمی درباره حمله ادعایی…

خبرنگار آمریکایی: چرا تحقیقات پنتاگون هنوز تمام نشده است ولی ایرانی‌ها هم تحقیق کردند و هم به ملوانانشان مدال دادند؟



 اخبار سیاست  خارجی ,خبرهای سیاست  خارجی , نیروی دریایی آمریکا

خبرنگار آمریکایی در نشست خبری از سخنگوی پنتاگون پرسید که چرا نیروی دریایی آمریکا هنوز در حال تحقیق درباره ورود ملوانان این کشور به آب‌های ایران است اما ایرانی ها تحقیقات خود را تمام کردند و به نیروهای خود مدال هم دادند.

به گزارش فارس، کنفرانس خبری امشب پنتاگون، صحنه دیگری برای انتقاد رسانه‌های آمریکایی از نحوه مدیریت پنتاگون در ورود تفنگداران آمریکایی به آب‌های ایران و بازداشت موقت آنها توسط مرزبانان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

بر اساس این گزارش، یکی از خبرنگاران در آخرین دقائق کنفرانس خبری و به عنوان آخرین سوال، از «پیتر کوک» سخنگوی پنتاگون در خصوص نتیجه تحقیقات بر روی علت ورود شناور آمریکایی به آب‌های ایران پرسید.

کوک پاسخ داد که این تحقیقات کماکان در جریان است و به محض اتمام آن، نیروی دریایی آمریکا نتیجه را با رسانه‌ها در میان می‌گذارد.

خبرنگار که قانع نشده بود پرسید: «چگونه نیروی دریایی هنوز در حال تحقیق است و این روند این‌قدر به درازا کشید ولی ایرانی‌ها تحقیقاتشان را تمام کردند و به ملوانان خود مدال دادند؟»

سخنگوی پنتاگون که در حال آماده شده برای خروج از سالن کنفرانس بود گفت: «نیروی دریایی در حال تحقیق است و آنها روند و تشریفات خاص خود را دارند.»

10 تفنگدار آمریکایی بلافاصله پس از رهاسازی در آب‌های بین‌المللی، به یک ناو هواپیمابر و از آنجا برای بازجویی به قطر منتقل شدند.

تفنگداران هفته گذشته به خاک آمریکا رسیدند ولی بازجویی‌ها هنوز ادامه دارد.


  اخبار سیاست  خارجی  -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------