آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر داد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر…

موگرینی ۲۸ فروردین به ایران می‌آید



 اخبارسیاست  خارجی ,خبرهای سیاست  خارجی,فدریکا موگرینی

فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه تاریخ دقیق سفرش به تهران را اعلام کرد و گفت: در این سفر در مورد موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای بحث خواهد شد.

به گزارش فارس، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه گفت وزرای خارجه کشورهای اتحادیه اروپا امروز در مورد موضوعات مختلف از جمله ایران بحث خواهد شد.

وی که پیش از نشست شورای وزیران اتحادیه اروپا در بروکسل صحبت می‌کرد، گفت: «در این نشست در مورد سفر آتی‌ام به ایران که روز 16 آوریل (28 فروردین) به همراه تعداد زیادی از کمیسرهای اروپایی انجام خواهد شد، بحث می‌کنیم.»

موگرینی افزود: «با وزرا در مورد اینکه قصد داریم در چه زمینه‌ها و بخش‌هایی روابط خود را با ایران به طور کامل از سر گرفته و احیا کنیم و همچنین همکاری با ایران در موضوعات دوجانبه و تا حدی مسائل منطقه‌ای از جمله سوریه که همواره در صدر مباحثمان بوده و یمن و مسائل دیگر، صحبت خواهیم کرد.»

وی همچنین گفت در نشست امروز وزرای خارجه اتحادیه اروپا، در مورد لیبی، روابط دوجانبه با روسیه و همچنین مسئله فلسطین بحث و گفت‌وگو خواهد شد.

 اخبار سیاست خارجی  - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------