آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

یونهاپ مدعی سفر یک هیئت از کره شمالی به ایران شد



 اخبار سیاست  خار جی ,خبرهای  سیاست  خار جی , روابط  ایران  وکره  شمالی

 یک خبرگزاری کره جنوبی مدعی شد هیئتی از مقامات ارشد یک شرکت کره شمالی که در زمینه فناوری‌های موشکی فعال است، به تهران سفر کرده است.

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی روز دوشنبه به نقل از یک منبع آگاه مدعی شد که یک هیئت متشکل از مقامات ارشد یک شرکت کره شمالی که به واسطه فعالیت‌های تسلیحاتی در فهرست تحریم‌های سازمان ملل قرار گرفته، اوایل ماه جاری میلادی به ایران سفر کرده است.

شرکت تعاونی تجارت توسعه معدن کره که از آن با عنوان اصلی‌ترین شرکت معاملات تسلیحاتی و صادرکننده اقلام و تجهیزات مرتبط با موشک‌های بالستیک و تسلیحات متعارف کره شمالی یاد می‌شود، در سال 2009 در فهرست تحریم‌های سازمان ملل و آمریکا قرار گرفت.

به ادعای یونهاپ مقامات این شرکت روز 16 اسفند (6 مارس) به ایران سفر کرده‌اند. این سفر چهار روز پس از آن انجام شده که شورای امنیت سازمان ملل تحریم‌های شدیدتری علیه کره شمالی وضع کرد. 16 مقام کره شمالی از جمله نمایندگان این شرکت در ایران و سوریه هم در فهرست تحریم‌های شورای امنیت قرار گرفتند.

یونهاپ ادعا کرده است که این سفر احتمالا با هدف رایزنی برای بررسی راه‌های کاهش اثرات تحریم‌های شورای امنیت بر کره شمالی انجام شده است.

 اخبار  سیاست  خا جی -  فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------