آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

راشا تودی: انتقاد لابی های اسرائیل از پرنس چارلز: به ایران سفر نکنید



 اخبارسیاست خارجی ,خبرهای  سیاست خارجی,پرنس چارلز

لابی صهیونیستی "ما به اسرائیل اعتقاد داریم" از پرنس چارلز خواسته در تصمیم خود برای رفتن به ایران صرف نظر کند.

راشا تودی نوشت: لابی صهیونیستی "ما به اسرائیل اعتقاد داریم" از پرنس چارلز خواسته در تصمیم خود برای رفتن به ایران صرف نظر کند.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب»، این گروه بدین منظور طومار اینترنتی برای جمع آوری امضا در جهت مخالفت با سفر احتمالی ماه پاییز پرنس چارلز به ایران ایجاد کرده است. این سفر در صورت انجام اولین ملاقات یک مقام رسمی از خانواده سلطنتی انگلستان به ایران در 40 سال گذشته خواهد بود.

ساندی تایمز ماه گذشته گزارش داد وزارت خارجه و کاخ کلارنس انگلیس در حال بررسی ملاقات رسمی از تهران هستند. پس از انجام توافق هسته ای و پایان چندین سال گفتگو در مورد برنامه هسته ای ایران در ازای لغو تحریم ها، این ملاقات می تواند از اهمیت بسیاری برخوردار باشد و مناسبات تجاری تازه ای را آغاز کند.

با این حال لابی های صهیونیستی از این اتفاق اصلا خوشحال نیستند و یکصدا از کاخ کلارنس خواسته اند برنامه هایش را لغو کند. در طومار اینترنتی یاد شده، از قول یکی از امضا کنندگان آمده: «ما مناسب نمی دانیم که عضوی از خانواده سلطنتی به ایران سفر کند و به این کشور اعتبار و رسمیت بدهد. »

همچنین مدیر این گروه صهیونیستی گفت: « برای ما این سفر احتمالی بسیار عجیب است، زیرا هیچ ملاقاتی از سوی اعضای خانواده سلطنتی به اسرائیل صورت نگرفته است».

در سال 2004 و پس از زلزله بم، پرنس چارلز به عنوان رئیس صلیب سرخ انگلستان به طور غیر رسمی به ایران سفر کرد. در این زلزله 40 هزار نفر از مردم بم کشته شدند.

 

 اخبار سیاست  خارجی  -  انتخاب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------