آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

دیدار هیأت ایرانی و اتحادیه اروپا به ریاست ظریف و موگرینی



 اخبارسیاست خارجی ,خبرهای سیاست خارجی ,   دیدار هیأت ایرانی و اتحادیه اروپا

 دیدار خصوصی فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان دقایقی پیش به پایان رسید و در حال حاضر مذاکرات دو هیأت ایرانی و اتحادیه اروپا به ریاست این دو دیپلمات اشاره آغاز شد.

به گزارش ایسنا ، موگرینی و ظریف در ابتدا دیدار دوجانبه‌ای داشتند و بعد از پایان این دیدار دوجانبه جلسه دو هیأت‌ ایرانی و اتحادیه اروپا آغاز شد.

هلگا اشمید، معاون موگرینی وی را در این سفر همراهی می‌کند و هفت کمیسیونر اتحادیه اروپا نیز از دیگر همراهان فدریکا موگرینی در جریان این سفر هستند.

در هیأت ایرانی نیز علاوه بر ظریف، سیدعباس عراقچی معاون بین‌الملل وزارت امور خارجه، مجید تخت روانچی معاون آمریکایی و اروپایی وزیر امور خارجه، کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی، یکی از معاونین وزیر نفت و تعدادی دیگر از معاونین دستگاه‌های اجرایی کشور حضور دارند.

قرار است در پایان این نشست موگرینی و ظریف در جمع خبرنگاران حضور یافت و به تشریح نتایج این سفر و گفت‌وگوهای انجام شده بپردازند.

  اخبار سیاست  خار جی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------