آخرین اخبار سیاست خارجی

طرح تحریمی علیه دولت ایران,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

سنای آمریکا چند طرح تحریمی علیه دولت ایران را تصویب کرد/خریداران نفت ایران تحریم می شوند

مجلس سنای آمریکا بسته‌ای شامل چهار طرح را تصویب کرد که از جمله شامل تحریم خریداران نفت ایران و چند طرح دیگر برای تشدید فشار علیه جمهوری اسلامی است. به گزارش سایت دیده…

روحانی در دیدار رییس جمهوری صربستان: ادیان الهی مخالف خشونت و تروریسم هستند



 اخبارسیاست  خارجی,خبرهای سیاست  خارجی, روحانی

رییس جمهور تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران از گسترش روابط با اتحادیه اروپا و از جمله کشورهای حوزه بالکان استقبال می کند.

به گزارش ایسنا ، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز یکشنبه در دیدار«تومیسلاو نیکولیچ» رییس جمهوری صربستان که در سفری غیررسمی و برای شرکت در مراسم گشایش پنجمین همایش بین المللی سمپوزیوم انجمن جهانی فدراسیون مغز و اعصاب به تهران سفر کرده است، گفت: تهران و بلگراد امکانات و توانمندی های گسترده ای دارند که می توانند از این امکانات برای گسترش همکاری ها و منافع دو ملت استفاده کنند.

رییس جمهور در ادامه، گسترش خشونت و تروریسم را یکی از معضلات بزرگ برای منطقه و جهان برشمرد و با اشاره به برخی تلاش‌ها برای نسبت دادن تروریسم به ادیان گفت: ادیان الهی و بویژه دین مبین اسلام، مروج رحمت ، اخوت و برادری در میان انسان ها و مخالف تروریسم هستند و همه باید برای مبارزه با تروریسم متحد شوند.

"نیکولیچ" رییس جمهوری صربستان نیز با ابراز علاقه به توسعه روابط با کشورمان گفت: مقاومت سرسختانه جمهوری اسلامی ایران در دوران تحریم‌ها و پیروزی در مذاکرات هسته ای ، بیانگر قدرت فرهنگی و بزرگی این کشور است.

 

 اخبار  سیاست  خارجی  -  ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------