آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا: ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه داده؛ این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران‌کننده است

مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد که ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه ارسال کرده که این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران کننده است. وی ادامه داد: «اگر روسیه به ایران سلاح…

نعیم قاسم: اسرائیل افسران عربستانی را آموزش داده است/عربستان از ایران می‌ترسد



 اخبارسیاست خارجی ,خبرهای سیاست خارجی,حزب الله لبنان

معاون دبیرکل حزب الله لبنان ضمن تأکید بر اینکه عربستان امروز حلقه‌های طرح اسرائیلی را تکمیل می‌کند، گفت: افسران صهیونیست افسران عربستانی را آموزش داده‌اند.

به گزارش  ایسنا ، به نقل از سایت اینترنتی النشره، نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی گفت: ترویستی خواندن حزب الله لبنان یک توصیف اسرائیلی است. کسی که دنبال چنین توصیفی است دارای یک طرح صهیونیستی است. عربستان امروز حلقه‌های طرح اسرائیلی را با دیدارهای محرمانه با آن‌ها و آموزش ده‌ها افسر عربستانی توسط افسران صهیونیست تکمیل می‌کند. ده‌ها افسر سعودی به دست افسران اسرائیلی آموزش دیده‌اند و اسامی، شماره‌ پرونده و مشخصات آنها در رسانه‌ها منتشر شد.

وی گفت: عربستان از چند سال پیش هرگونه حمایتی از مقاومت و مردم فلسطین را متوقف کرده است و با هرگونه همکاری با ایران به خاطر منافع منطقه و ثبات آن مخالفت می‌کند چراکه می‌خواهد بحران همچنان پابرجا بماند. عربستان از ایران که کشوری مستقل و آماده همکاری است، می‌ترسد.

نعیم قاسم گفت: جنگ عربستان در یمن نابودی بشریت و تمدن است و یک جنگ اخلاقی یا سیاسی نیست و هیچ گونه مشروعیتی هم ندارد بلکه جنگ کشتار جمعی یمنی‌هاست.

وی درباره سوریه نیز گفت: جنگ در سوریه از پنج سال پیش به دلیل لجبازی عربستان همچنان ادامه دارد چراکه ریاض در تحقق اهداف خود موفق نبوده است برای همین دنبال انتقام گیری است و مردم را در سوریه می‌کشد و هیچ هم و غمی ندارد. پول برای نابودی دیگران کافی است.

قاسم تأکید کرد: هرکسی در نهان یا آشکار علیه حزب الله بایستند حامی اسرائیل است.

 

 اخبار  سیاست خارجی -   ایسنا 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------