آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بورل: به امنیت اسرائیل متعهد هستیم

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهاراتی با محکوم کردن حمله ایران به اسرائیل، بر حمایت این اتحادیه از تل‌آویو تاکید کرد. به گزارش ایسنا، جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی…

حکم دادگاه آمریکایی در مورد غرامت دو میلیارد دلاری ایران علیه مقاومت است



 اخبارسیاست خارجی ,خبرهای   سیاست خارجی, نماینده پارلمان فلسطین

نماینده پارلمان فلسطین حکم دادگاه آمریکایی در مورد غرامت دو میلیارد دلاری ایران را علیه مقاومت اسلامی عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، زهیر صندوقه که صبح امروز در نشست کمیته دائم امور فرهنگی و اجتماعی مجمع مجالس آسیایی در هتل اسپیناس تهران سخن می‌گفت، با اشاره به حکم دادگاه آمریکایی در پرداخت غرامت دو میلیارد دلاری از سوی ایران به دلیل کمک ایران به مقاومت اسلامی در لبنان اظهار کرد:‌ این تناقض غربی است که اسراییل یک جنگ ویرانگر علیه غزه داشت و هیچ بیمارستان و منطقه مسکونی باقی نگذاشت اما ندیدیم که هیچ صدایی این کاراسراییل را محکوم کند.

وی اظهار کرد: ‌حکم دادگاه آمریکایی بر علیه مقاومت اسلامی در لبنان است که افتخار ماست.

نماینده پارلمان فلسطین با بیان اینکه نمی‌توانیم سرزمین‌هایمان را جز با مقاومت آزاد کنیم یاد آور شد: آنچه نیروهای استعماری می‌خواهند این است که بر موقعیت استراتژیک ما حاکم شوند ما امروز شاهد این هستیم که جبهه‌النصره و داعش در مرزهای جولان هستند اما حتی یک موشک علیه پایگاههای صهیونیستی پرداخت نکرده‌اند بلکه صهیونیست‌ها حتی مجروحان داعش را هم درمان می‌کنند.

وی با بیان اینکه اسراییل به دنبال از بین بردن هویت تمدنی ملت‌های مسلمان است یاد آور شد: آنها می خواهند ملت ما شناختی نسبت به فرهنگ خود نداشته باشند اما تا زمانی که چین ، هند و پاکستان را در آسیا داریم که سهم بزرگی در تمدن فرهنگی ملت‌های ما داشته‌اند به هیچ وجه تسلیم نخواهیم شد. چرا که آسیا آغوش خود را برای فرهنگ‌ها و تمدن‌ها از گذشته باز کرده است.

نماینده پارلمان فلسطین در پایان نسبت به اقدامات برخی رسانه‌های خارجی برای ایجاد تفرقه بین امت واحده‌ی اسلامی نیز هشدار داد.
 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------