آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

ادعای مضحک نماینده سعودی در سازمان ملل علیه ایران



 اخبارسیاست  خارجی,خبرهای سیاست  خارجی,سازمان  ملل

دیپلمات سعودی ادعا کرد ایران منبع تروریسم است و کشورش برای مبارزه با تروریسم و ایجاد امنیت در منطقه و جهان آمادگی دارد.

شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر سخنان "عبدالله معلمی،" نماینده سعودی در سازمان ملل، را که در شورای امنیت ایراد کرد، به صورت مستقیم پوشش داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، معلمی اظهار داشت: مقابله نکردن با تروریسم دولتی و کوتاهی در محکومیت آن و خودداری از محاکمه مروجان تندروی و ایجاد نفرت و خشونت و تروریسم باعث شده است تا این موارد گسترش یابد. استمرار اشغال سرزمین های عربی از سوی اسرائیل در فلسطین و سوریه و لبنان در نوع خود، اقدامی تروریستی است که باعث شده مردم این مناطق عربی از حقوق قانونی خود بی بهره بمانند.

وی در ادامه مدعی شد: در منطقه عربی و کشورهای اسلامی شاهد افزایش طایفه گرایی خطرناکی هستیم که ایران مروج آن است و سعی می کند به اختلافات و درگیری ها دامن بزند. ایران از سخنرانی ها و مساجد و رسانه ها و حتی اظهارنظرهای مقامات رسمی برای ایجاد زمنیه مناسب برای ترویج تندوری و تروریسم طایفه ای و مذهبی استفاده می کند. علاوه بر این از شبه نظامیان طایفه گرای مسلح و گروههای تروریستی مانند حزب الله تروریست در لبنان حمایت می کند.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------