آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اتحادیه اروپا: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست | دبیرکل سازمان ملل خواهان پایان چرخه خطرناک انتقام‌گیری در خاورمیانه شد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه‌ رسمی درباره حمله ادعایی…

تروریست های سوری ایران را تهدید کردند!



 اخبارسیاست  خارجی ,خبرهای سیاست  خارجی,تروریست های سوری

تروریست های سوری در اظهاراتی پوچ اعلام کردند به هرگونه حمله از جانب نیروهای ایرانی و روسی به منطقه خان طومان سوریه، واکنشی شدید و غافلگیرکننده نشان می‌دهند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه سعودی الشرق الاوسط نوشت: مخالفان سوری تهدید کردند به حمله نیروهای ایرانی و روسیه به منطقه خان طومان در حومه جنوبی حلب واکنشی شدید و غافلگیرکننده نشان می‌دهند.

 این روزنامه در گزارشی نوشت: عبدالقادر علاف، معارض سوری فعال در حلب در گفتگو با این روزنامه در اظهاراتی واهی مدعی شد: «گروه‌های مسلح در چند ساعت گذشته موفق شدند تلاش‌های نیروهای ایرانی را برای خارج کردن پیکرهای جنگجویان خود ناکام بگذارند.»

 وی افزود: «طبق اطلاعاتی که در اختیار مخالفان قرار گرفته است، ایران و روسیه در حال جمع کردن نیروی زمینی برای حمله به خان طومان هستند. واکنش مخالفان به هرگونه حمله، شدید و غافلگیر کننده خواهد بود. گروه‌های مستقر در جنوب حلب حمایت تسلیحاتی و انسانی دریافت کرده‌اند و برای هر احتمالی آماده هستند.»

گفته می‌شود روز جمعه ۱۷ اردیبهشت به فاصلۀ دو ساعت از اعلام رسمی آتش بس فراگیر در حلبِ سوریه، تروریست‌های گروه جبهه النصره، وابسته به القاعده روستای خان‌طومان را نزدیک شهر حلب تصرف کردند.

جبهه النصره پس از عملیات ناکام ماه گذشته، این بار با دادن بیش از ۷۰ کشته، مجددا خان طومان را تصرف کرد.

نیروهای مقاومت و مدافع حرم با مستقر شدن در حومه شهرک حمیره در جنوب شرق حلب، خود را آماده بازپس گیری منطقه خان طومان کرده‌اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------