آخرین اخبار سیاست خارجی

تغییر سفیر ایران در آذربایجان،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

تغییر سفیر ایران در آذربایجان/ موسوی به ایران باز می گردد

به گفته یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه، ماموریت آقای موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو پایان یافته است. به گزارش تسنیم، یک منبع آگاه در وزارت خارجه اعلام کرده که…

آسوشیتدپرس: انتخابات آمریکا نقل محافل ایران است / ایرانیان نه از ترامپ دل خوشی دارند، نه از کلینتون



 اخبارسیاست  خارجی ,خبرهای  سیاست  خارجی, انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا

ایرانی ها به دقت کمپین انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا را دنبال می کنند چرا که می دانند مستاجر بعدی کاخ سفید تاثیری مستقیم در زندگی شان دارد.

آسوشیتدپرس در گزارشی از تهران می نویسد ایرانی ها به دقت کمپین انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا را دنبال می کنند چرا که می دانند مستاجر بعدی کاخ سفید تاثیری مستقیم در زندگی شان دارد.

به گزارش «انتخاب»، توافق اتمی سال گذشته قدرت های جهان با ایران در کانون این ماجرا است. دونالد ترامپ نامزد احتمالی جمهوریخواهان این توافق را به باد انتقاد گرفته و گفته است در آن بازنگری می کند.

ایران و آمریکا که پس از ماجرای گروگانگیری و قطع روابط، مناسبات دیپلماتیک ندارند اما این روزها منافع بالقوه و توجه رسانه های ایرانی به اخبار غرب، انتخابات آمریکا را به نقل محافل ایرانی بدل کرده است.

آسوشیتدپرس می نویسد مردم کوچه و بازار ایران با آن که از مواضع ترامپ درباره ایران دل خوشی ندارند اما مواضع سرسختانه هیلاری کلینتون نامزد احتمالی دموکرات ها در انتخابات نیز برایشان چندان امیدبخش نیست. از سویی تلویزیون حکومتی نیز بر تاثیر بالقوه انتخابات آمریکا بر توافق اتمی تمرکز کرده است.

به نوشته آسوشیتدپرس مقامات ایران از اظهارنظر درباره انتخابات آمریکا خودداری می کنند.

این خبرگزاری در پایان نوشت: با تمام این ها، تردید همیشگی مقامات ایران مبنی بر این که واشنگتن هرگز نظام ایران را نمی پذیرد و خواستار جایگزین کردن آن است، عوض نخواهد شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------