آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن میردامادی: روسیه از بروز درگیری بین ایران و اسرائیل ناخشنود نیست

یهارنیوز نوشت: محسن میردامادی، آخرین دبیرکل جبهه مشارکت و رئیس کمیسیون سیاست خارجی و امنیت ملی مجلس ششم و از اعضای حزب اتحاد ملت است. چهره سیاسی که نظرات و مواضع او،…

ظریف: محیطی امن‌تر از ایران پیدا نمی‌کنید



 اخبارسیاست  خارجی ,خبرهای سیاست  خارجی,  ظریف

وزير امور خارجه كشورمان گفت: من همه را تشويق ميكنم كه وارد همكاری با ايران شوند چراكه شما محيط امن تر از ايران پيدا نخواهيد كرد و وجود اين امنيت قدرت نظامی نيست بلكه اعتماد به مردم است.

به گزارش مهر به سوئد، محمدجواد ظريف وزير امورخارجه كشورمان در اجلاس مشترك اقتصادی ايران و سوئد كه صبح امروز(چهارشنبه) در هتل شرايتون استكهلم برگزار شد گفت: حضور شما بخش خصوصی ايران و سوئد نشان از فرصت های زيادی است كه در اقتصاد، امنيت و توسعه در كشورها وجود دارد.

وی افزود: شما ميدانيد كه ايراني های بسياری زيادی اينجا وجود دارند كه در سوئد در تجارت فعال هستند. و همه ميدانيد كه ايرانی ها مردم جدی هستند و وقتي ما يك قرارداد ميبنديم به قول خود عمل ميكنيم و به آن متعهد هستيم.

وزير امور خارجه كشورمان تاكيد كرد: ما مذاكرات بسياری طولاني در موضوع هسته ای انجام داديم و كسی هم فكر نميكرد ما تا اين حد به تعهدات خود متعهد باشيم. 

ظريف خاطر نشان كرد: ما به تعهدات خود عمل كرديم و در هيچ كدام از تعهداتمان خلاف نكرديم. اميدوارم با همكاری هيات تجاری با از حرف هايمان فراتر برويم و بتوانيم از ثمرات برجام استفاده كنيم.

وی تصريح كرد: من همه را تشويق ميكنم كه وارد همكاری با ايران شوند چراكه شما يك محيط امن تر از ايران پيدا نخواهيد كرد و وجود اين امنيت حكومت و قدرت نظامی نيست بلكه اتكا و اعتماد به مردم است.

وزير امور خارجه كشورمان افزود: اين مردم ما را در ٨ سال دفاع مقدس جلو بردند و با تلاش صدام حسين را عقب رانديم.

وی گفت: ما در طول تحريم هايی كه كلينتون به آنها تحريم های فلج كننده ميگفت، ايستاديم و اين به دليل آن است كه به مردم خود اتكا و اعتماد داريم.

ظريف خاطرنشان كرد: ما افتخار ميكنيم كه دهمين پارلمان را تشكيل داديم و يك روز هم تاكنون بدون پارلمان نبوديم. مردم ما معتقدند تغيير سياست ها بايد از طريق صندوق های رای دنبال كنند.

وزير امورخارجه كشورمان تصريح كرد: جوانان ايرانی در حوزه های مختلف ازجمله آی سی تی، دارو و علوم هسته ای حرفه ای هستند و همه اينها بصورت بومی بدست آمده و برآمده از اتكا به توان داخلی بوده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------