آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

آیا کنگره آمریکا به دنبال اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران است؟



 اخبارسیاست  خارجی ,خبرهای  سیاست  خارجی ,کنگره

این در حالی است که دولت اوباما پیشتر به کنگره این کشور هشدار داده بود که با تحریم های جدید علیه ایران که به نقض توافق هسته ای با این کشور منجر شود، مخالفت خواهد کرد.

سناتور ارشد آمریکا اعلام کرد که به دنبال تصویب لایحه ای برای ادامه اجرای تحریم ها منقضی شده علیه ایران است.

به گزارش  نامه نیوز  ، یک سناتور ارشد آمریکا روز سه شنبه با بیان این مطلب تاکید کرد علاوه بر آن به دنبال آن هستند تا کنگره این کشور قادر باشد به سرعت برای اعمال تحریم های جدید علیه ایران بر سر برنامه های موشکی این کشور عمل کند.

این در حالی است که به نوشته رویترز، تحریم های اعمال شده علیه ایران در موضوعات هسته ای، موشکی و تروریسم در انتهای سال 2016 منقضی و برداشته خواهند شد. این در حالی است که دموکرات ها و جمهوری خواهان در کنگره آمریکا به دنبال تمدید زمان انقضای این تحریم ها هستند.

اما سناتور بن کاردین، سناتور ارشد دموکرات ها در کمیته روابط خارجی سنا، اعلام کرد که نمایندگان تاکنون بر سر طرحی که بتواند رای لازم برای تصویب در مجلس را کسب کند، به جمع بندی نرسیده اند.

وی در گفت وگو باخبرنگاران افزود: اعضای کنگره نظرات متفاوتی دارند.

این در حالی است که دولت اوباما پیشتر به کنگره این کشور هشدار داده بود که با تحریم های جدید علیه ایران که به نقض توافق هسته ای با این کشور منجر شود، مخالفت خواهد کرد.

از سوی دیگر، باب کورکر، رئیس کمیته جمهوری خواهان نیز تاکید کرد که به همراه کاردین در حال کار بر روی طرحی است که امیدوار است حمایت اعضای هردو حزب را جلب کند. هنوز از جزئیات این طرح سخنی گفته نشده است، مشاوران سناتورها نیز تاکید کردند که از زمان رونمایی از این طرح و جزئیات دیگر آن اطلاعاتی ندارند.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------