آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: برجام تضمینی برای دست نیافتن ایران به سلاح هسته‌ای نیست



 اخبارسیاست خارجی ,خبرهای  سیاست  خارجی ,رئیس مجلس نمایندگان آمریکا

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد که برخلاف ادعای رئیس‌جمهور این کشور توافق هسته‌ای تضمینی برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای نیست.

به گزارش تسنیم ، پل رایان ، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه انتقاد جمخوریخواهان از باراک اوباما، رئیس‌جمهوری این کشور در توافق هسته‌ای با ایران گفت: در هفت سال گذشته دوستی های ما کمرنگ شده است و دشمنان ما بیشتر شدند. دشمنان ما دیگر از ما نمی ترسند و بسیاری از متحدان ما دیگر به ما اعتماد ندارند و من فکر می کنم این نتیجه مستقیم سیاست خارجی رئیس جمهور است.

 

وی خط قرمزی را در سوریه ترسیم کرد و سپس از آن دور شد. وی وعده داد که ایران هرگز به سلاح هسته ای دست نخواهد یافت و توافقی که وی مذاکره کرد این تضمین را نمی دهد. وی نسبت به داعش بی اعتنایی کرد تا این که داعش دولت عراق را کنار گذاشت و پاسخ وی به تجاوز روسیه ترسوانه بود. همه کارهایی که وی انجام داد،پوچ بود. وی کارهای بیهوده بسیاری در سراسر جهان انجام داد.

به گزارش آسوشیتدپرس، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا افزود: ما چهار هدف داریم. امنیت آمریکایی ها را در داخل تامین کنیم ،تروریست ها را شکست دهیم،منافع آمریکا را در خارج به پیش ببریم و ابزارهای امنیت ملی خود را احیا کنیم. ما شصت و هفت گام سیاسی در نظر گرفتیم که می تواند این هدف را به اجرا گذارد. این گام ها حفظ امنیت مرزهای ما است. این به معنای متوقف کردن حملات سایبری و مبارزه علیه تروریسم تا دشمنان است. این به معنای بازسازی ارتش در قرن بیست و یکم و سروسامان دادن به امور کهنه سربازان و تقویت ابزارهای اجرای قانون است. این به معنای گسترش نفوذ آمریکا و گسترش سرمایه گذاری و جامعه آزاد است. این چیزی است که موجب بازگرداندن اعتماد می شود.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------