آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

واکنش توییتری ظریف به انفجارهای عربستان



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,ظریف

وزیر خارجه کشورمان در واکنش به انفجارهای عربستان نوشت: سنی ها و شیعیان هر دو قربانی تروریسم هستند، مگر این که متحد شویم.

 «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در جدیدترین پیام توییتری خود به انفجارهای تروریستی عربستان واکنش نشان داد.

به گزارش مهر، وی در این پیام آورده است: خطوط قرمز دیگری نمانده که تروریست ها بخواهند از آن عبور کنند. سنی ها و شیعیان هر دو قربانی اند مگر این که هر دو متحد شویم.

سه انفجار انتحاری شامگاه دوشنبه در عربستان به وقوع پیوست که یک انفجار انتحاری در نزدیکی یک مقر امنیتی در حرم نبوی شریف در مدینه منوره و دو انفجار دیگر در نزدیکی یک مسجد در منطقه شیعه نشین قطیف در شرق این کشور روی داد.

در انفجاری که در نزدیکی یک مقر امنیتی در حرم نبوی شریف به وقوع پیوست، تروریستی انتحاری خود را در میان ماموران امنیتی سعودی منفجر کرد.

منابع سعودی عامل این انفجار انتحاری را «عبدالهادی عمر العتیبی» ۱۸ ساله اعلام کردند که به گفته عربستان در فهرست تروریست های تحت پیگرد قرار داشته است.

سعودی ها گفته اند این تروریست انتحاری پس از آنکه موفق به وارد شدن به داخل مسجد نبوی شریف نشد خود را در ورودی شرقی این مسجد منفجر کرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------