آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

بهرام قاسمی: جهانیان باید در مبارزه با تروریسم متحد شوند



 اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی,سخنگو وزارت خارجه

سخنگو وزارت خارجه درواکنش به سربریدن کشیش فرانسوی وکودک سوری گفت: بی‌شک این‌گونه رفتارهای وحشیانه در هر کجا منفور و محکوم است.

به گزارش ایسنا بهرام قاسمی افزود: ما از این اقدامات ضد بشری، ددمنشانه و نفرت انگیز در کنار تمامی وجدان های بیدار جامعه بشری به یک اندازه اندوهگین و غمگین هستیم.

وی افزود: این اقدامات شرک آمیز مشابه، حاوی یک پیام نکوهیده واحد است که ریشه تمامی این جنایات الهام گرفته از یک تفکر انحرافی و منحط تولید شده نزد پدران داعش و القاعده است و بی شک اینگونه رفتارهای وحشیانه در هر کجا که باشد منفور و محکوم است.

وی ادامه داد: بی‌توجهی به دردها و مصائب مردم آواره و بی پناه برخی کشورهای منطقه و دست اندازی و دخالت اربابان و حامیان داعش و القاعده و ترویج تقکر داعشی آنها در جهت تولید، تربیت و صدورنفرت، خشونت و ترور، باعث شد این فاجعه با سهل انگاری دیگر کشورها همچون طاعونی مزمن همه جا را فراگیرد .

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره این‌که «هدف از این‌گونه اعمال رو درو قرار دادن مردم جهان و در صورت امکان براه انداختن جنگ های فرقه‌ای است»، گفت: ما همواره تاکید کرده‌ایم جهانیان باید در مبارزه با تروریسم متحد شوند و با تکیه بر عزم و اراده مشترک بین‌المللی و افزایش تلاش‌های متمرکز جهانی باهدف ریشه‌کنی افکار تروریستی که متاسفانه از کانونی واحد و عیان سرچشمه می‌گیرد، به یک مبارزه واقعی و جدی روی آورند.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------