آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

میلیاردها دلار به سمت ایران سرازیر شده؛ این ها همگی تقصیر اوباما و کری است / باید مجددا با تهران مذاکره کرد



 اخبارسیاست  خارجی, ,خبرهای  سیاست  خارجی, اوباما و کری
حمله روزنامه نیویورک پست به کاخ سفید؛
میلیاردها دلار به سمت ایران سرازیر شده؛ این ها همگی تقصیر اوباما و کری است / باید مجددا با تهران مذاکره کرد؛ این بار باید چشمانمان باز باشد تا فریب مان ندهند

در اوایل امسال دولت آمریکا خبر داد که هفت هکر ایرانی که با دولت ایران در ارتباط بوده اند به جرم حمله سایبری به بانک های آمریکا و یک سد در نیویورک تحت تعقیبند.

 نیویورک پست نوشت: بزرگترین تهدید فعلی امنیت ملی آمریکا داعش، چین یا روسیه یا حتی بحث تغییر اقلیم نیست، بلکه ایران است. کشوری که از انقلاب سال 1979 به بعد آهسته یه سمت جنگ با آمریکا حرکت کرده و شعار "مرگ بر آمریکا" هر جمعه در میان نمازگزاران روز جمعه اش شنیده می شود و الان به لطف اوباما و جان کری به سرعت به سمت دستیابی به سلاح هسته ای در حرکت است.

به گزارش «انتخاب»، ایران به طور فعالانه ای در ابتکارات ضد آمریکایی که میتواند خیلی مهلک تر از اقدامات داعش تا به امروز باشد قدم برداشته است. در ماه ژوئن سال 2011 ایران اذعان داشت که ما از هر جنبش اسلامی و ضد آمریکایی حمایت میکند.

با این حال، امرور ایران به میلیاردها دلار به واسطه برداشته شدن تحریم ها دست پیدا کرده است که مقصرش اوباما و کری هستند.

روبرت اسپنسر نویسنده این گزارش ضد ایرانی در ادامه با اشاره به کتاب اخیرش، طی ادعایی مضحک ایران را دارای زمینه مساعدی برای تولید مثل فعالیت های تروریستی خواند.

ایران نه تنها گروه های جهادی سنتی و شیعه در خاورمیانه را حمایت مالی می کند بلکه حزب چپ گرای پوپولیست اسپانیا "پودموس" را نیز تامین مالی میکند. این تصویر زنده ای از چگونگی کار مشترک گرو های بین المللی چپ و جنبش های جهادی با هدف مقابله با غرب است.

ماجراجویی ایرانی ها ادامه دارد. در سال 2012 دولت کانادا سفارت تهران را در اتاوا تعطیل کرد و دیپلمات های خود را از تهران فراخواند و این در پی اعتراض کانادا از فعالیت های ایرانی ها در کانادا از طریق سفارت بود.

در اوایل امسال دولت آمریکا خبر داد که هفت هکر ایرانی که با دولت ایران در ارتباط بوده اند به جرم حمله سایبری به بانک های آمریکا و یک سد در نیویورک تحت تعقیبند.

در نتیجه مماشات دولت اوباما در قبال سیاست های ایران، تهران برجسته تر و متخاصم تر از گذشته است.به عنوان نمونه میتوان به دستگیری ملوانان آمریکایی در آبهای سرزمینی ایران اشاره کرد.

اما خیلی دیر است. حتی در صورت روی کار آمدن رییس جمهور جدید هم دولت توانایی بازپس گیری پولهایی که اوباما به سمت ایران سرازیر کرده است را ندارد. هیئت دولت بعدی میتواند و باید توافق هسته ایران را انکار کرده و ایران را نه تنها از دستیابی به سلاح هسته ای بلکه از ماجراجویی های جهانی اش منع کند. هر مذاکره ای با ایران در آینده باید تنها با چشم باز نسبت به علاقه اش به فریب و خصومت با آمریکا انجام گیرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------