آخرین اخبار سیاست خارجی

جنگ جهانی سوم ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

به طور عملی جهان وارد جنگ جهانی سوم شده است/ در چند سال گذشته بر سر بی‌طرفی چه آمد؟

حمله اسرائیل به ایران در بامداد جمعه گذشته سبب شد تا رسانه های خبری و دولت ایالات متحده نفس راحتی بکشند از اینکه از جنگ تمام‌عیار جلوگیری شده است. به گزارش خبرآنلاین…

روسیه: «پوتین» و «روحانی» درباره همکاری‌های نظامی گفت‌وگو می‌کنند



 اخباربین الملل ,خبرهای  بین الملل,همکاری‌های نظامی میان روسیه و ایران

روزنامه ایزوستیای روسیه همچنین در این خبر تأکید کرده که افزایش همکاری‌های نظامی میان روسیه و ایران می‌تواند تا سطحی باشد که منجر به انجام مانورهای نظامی مشترک نیز گردد.

سخنگوی کاخ کرملین اعلام کرد، روسای جمهور ایران و روسیه قرار است در دیدار آتی خود در باکو درباره همکاری‌های نظامی و دفاعی بحث و گفت‌وگو کنند.

به گزارش فارس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین در گفت‌وگو با روزنامه «ایزوستیا»ی روسیه اعلام کرد که موضوع همکاری‌های دفاعی از جمله مسائل مطرح در دیدار آتی «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه و «حسن روحانی» رئیس‌جمهوری ایران در باکو است.

بنا بر گزارش این روزنامه روسی، طرف ایرانی به برخورداری از تسلیحات روسی ابراز تمایل کرده است.

روزنامه ایزوستیای روسیه همچنین در این خبر تأکید کرده که افزایش همکاری‌های نظامی میان روسیه و ایران می‌تواند تا سطحی باشد که منجر به انجام مانورهای نظامی مشترک نیز گردد.

پیش از این، دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین اعلام کرده بود، رئیس‌جمهوری روسیه قرار است در تاریخ 8 آگوست (18 مردادماه) به منظور گفت‌وگو درباره مسائل منطقه‌ای و همکاری‌ها در حوزه‌های انرژی و حمل و نقل ضمن سفر به باکو با روسای جمهور ایران و آذربایجان دیدار کند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------