آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

پایگاه خبری کنگره: تحریم‌های ایران باید پابرجا بماند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , کنگره

نویسنده «هیل» می‌گوید فکر می‌کردیم ایران بعد از توافق هسته‌ای شدت نقض حقوق‌ بشر را کم می‌کند ولی حالا که این‌ چنین نشده، باید تحریم‌ها حفظ شود.

به گزارش فارس، پایگاه خبری کنگره «هیل» در مطلبی به قلم یکی از نویسندگان خود، از دولت آمریکا خواست برای پایان دادن به آنچه نقض حقوق‌بشر در ایران خوانده شده است تحریم‌های این کشور علیه تهران را کماکان پابرجا نگاه دارد.

در این مقاله آمده است :«بعد از توافق اتمی با ایران، تصور بر این بود که این کشور میزان نقض حقوق‌بشر و مخصوصاً استفاده از ابزار اعدام را کاهش می‌دهد ولی فقط در روز 2 اوت، 33 نفر به طناب دار آویخته شدند.»

نویسنده نتیجه‌گیری می‌کند که «کنگره باید هر درخواستی برای تن دادن به خواسته‌های ایران را رد کند و تحریم‌های موجود را علیه آنان اجرا کند.»

قوه قضائیه هفته گذشته 20 تروریست را که بزرگان شیعه و سنی و مردم کوچه و خیابان را در غرب کشور ترور کرده بودند، به دار مجازات آویخت و از روز اعلام رسمی این خبر، غربی‌ها مکرراً ایران را به خاطر مجازات تروریست‌ها به نقض حقوق‌بشر متهم کرده‌اند.

در این مقاله به محکومیت اعدام‌ها توسط یکی از سران منافقین نیز اشاره شده است.

منافقین نامی است که مردم ایران از آن برای اشاره به اعضای سازمان تروریستی مجاهدین خلق استفاده می‌کنند؛ گروهی که بر علیه انقلاب اسلامی شورید و حتی در سال‌های جنگ تحمیلی، در کنار ارتش بعث عراق با ایرانیان جنگید.

این گروه چند سالی در فهرست سیاه غربی‌ها هم رفت ولی بعداً بیرون آمد و این روزها سعی دارد خود را به عنوان اپوزوسیون سیاسی معرفی کند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------