آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اتحادیه اروپا: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست | دبیرکل سازمان ملل خواهان پایان چرخه خطرناک انتقام‌گیری در خاورمیانه شد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه‌ رسمی درباره حمله ادعایی…

ترامپ: اوباما عراق و میدان های نفتی اش را مثل لقمه چرب و نرم به ایران داد/ حرفم درباره اوباما و داعش، طنز بود



ترامپ همچنین بار دیگر مخالفت خود را با توافق هسته ای با ایران اعلام کرد.

ترامپ در جدیدترین سخنرانی اش با انتقاد از اوباما گفت که او و هیلاری دست ایران را در عراق باز گذاشتند و باعث شدند نفت عراق تحت سیطره ایران درآید.

به گزارش عصرایران به نقل از سایت روزنامه مصری الیوم السابع، ترامپ کاندیدای جمهوی خواهان در میامی گفت: سیاست های اوباما و کلینتون از سال 2009 تاکنون در جهان، فاجعه بار بود. آنها عراق را مثل یک لقمه چرب و نرم به ایران دادند و باعث شدند بعد از عقب نشینی آمریکا از عراق، ایران از این کشور بهره برداری کند و نفت عراق تحت سیطره ایران درآید و راه سلاح هسته ای به حکومت ایران باز شد.

ترامپ همچنین بار دیگر مخالفت خود را با توافق هسته ای با ایران اعلام کرد و گفت که دولت اوباما و وزیر خارجه اش کلینتون را به دلیل سیطره ایران در کل منطقه، مورد سرزنش قرار می دهد.

  اخبارسیاست  خارجی ,خبرهای   سیاست  خارجی, ترامپ


ترامپ گفت: ایران و اخوان المسلمین، یک خطر واقعی برای منطقه است.

ولید فارس مشاور سیاست خارجی ترامپ هم در این باره به روزنامه مصری الیوم السابع گفت: قطعا اوباما با اجازه دادن به حکومت ایران برای هیمنه بر منطقه به ویژه بعد از عقب نشینی از عراق در سال 2011، دست ایران را باز گذاشت تا در منطقه دستکاری کند. تهران هم اکنون حداقل در سه جنگ عراق، سوریه و یمن مشارکت می کند.

ترامپ همچنین در سخنرانی دیگری با عقب نشینی از سخنان قبلی اش درباره اینکه اوباما و هیلاری، داعش را تاسیس کرده اند گفت که این حرفش تنها طعنه و طنز بوده است.

ترامپ با انتشار متنی در توئیتر در روز جمعه با حمله به رسانه ها گفت: "نمی دانستند طنز است؟"

همزمان بیش از 70 نفر از اعضای ارشد و پرنفوذ جمهوریخواه در نامه ای خطاب به کمیته ملی حزب خواستار توقف تامین مالی ستاد تبلیغاتی ترامپ شدند.

آنها درخواست کردند حزب جمهوریخواه با توقف حمایت از ترامپ، بر انتخابات کنگره متمرکز شود که همزمان با انتخابات ریاست ایالات متحده برگزار می شود.

این افراد گفته اند که ترامپ بی لیاقت است و باعث ایجاد چند دستگی شده است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------