آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بایدن: تحریم‌ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم

رئیس‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌ای درباره تحریم‌های جدید ضدایرانی در پی حمله تنبیهی این کشور علیه اسرائیل، گفت که آمریکا به همراه متحدان خود از اسرائیل دفاع کرد و حال ایران…

عضو کنگره آمریکا: واشنگتن به تهران باج داد



  اخبارسیاست  خارجی,خبرهای  سیاست  خارجی ,کنگره آمریکا

اریک کنتر ضمن انتقاد از توافق هسته‌ای ایران، گفت آمریکا در برابر آزادی زندانیانش، به تهران 400 میلیون دلار باج داد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ اریک کنتر، عضو کنگره آمریکا، در مصاحبه با  نشریه صهیونیستی جروزالم‌پست گفت: آمریکا در برابر آزادی زندانیان خود در ایران، به این کشور باج داد.

وی درباره توافق هسته‌ای ایران گفت: موضوعی که مرا خوشحال می‌کند این است که دونالد ترامپ در مواضع خود ضد توافق هسته‌ای، که سال گذشته بین ایران و قدرت های جهانی حاصل شد، راسخ و ثابت قدم است.

این عضو کنگره آمریکا افزود: درباره این توافق هیچ اقدامی در زمینه شفاف‌سازی در رابطه با اسرائیل، بهترین متحد ما در منطقه، انجام نشد. واضح است که ارتباطی میان پرداخت 400 میلیون دلار و آزادی چهار زندانی آمریکا در ایران وجود داشت.

کنتر در ادامه گفت: بهترین حالت برای اسرائیل وجود یک آمریکای قدرتمند است که از آن حمایت کند.این نوعی خوش باوری است که تصور کنیم که هیلاری کلینتون اگر رئیس جمهور آمریکا باشد در مدت ریاست جمهوری خود مواضعی ثابت درباره اسرائیل در پیش بگیرد.

وی اضافه کرد: به نظرم او به روابط اسرائیل و آمریکا ضربه وارد خواهد کرد. او در معرض بادهای متغیر سیاسی قرار دارد. شما با ساختار حزب دموکرات روبرو هستید که اثرگذاری زیادی بر هیلاری دارد.

وی افزود: به نظرم در هشت سال گذشته جامعه یهودیان آمریکا شاهد رئیس جمهوری بوده‌اند که گاهی اوقات به صراحت مواضعی خصمانه درباره اسرائیل بیان داشته است. به نظرم امسال فرصتی برای حزب جمهوری‌خواه محسوب می‌شود که باید بهره برداری لازم را از آن بکند.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------