آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

وزیرپیشین خارجه اسرائیل:برای مقابله با ایران وحزب الله باید با سعودی ها همکاری کنیم



 اخبارسیاست  خارجی ,خبرهای  سیاست  خارجی, وزیرپیشین خارجه اسرائیل

 « تزیپی لیونی» وزیر پیشین خارجه رژیم صهیونیستی گفت که باید صدای سعودی ها را بشنویم و با آنها برای مقابله با تهدیدهای ایران ، حزب الله و جنبش حماس همکاری کنیم.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، تزیپی لیونی عضو پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) در گفت وگو با کانال دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود: با حزب الله که سعودی ها آن را تروریسم خوانده اند و همینطور با حماس نمی توانیم به صلح دست یابیم زیرا آنها وجود ما را نمی پذیرند.


عضو حزب « اردوگاه صهیونیستی» اضافه کرد: کشورهای معتدل عرب به ویژه سعودی ها با حزب الله به عنوان دشمن برخورد می کنند و امروز راه برای ما به منظور ایجاد همپیمانی با آنها گشوده شده است.


وی گفت: البته همپیمانی با کشورهای معتدل عربی زمانی میسر است که آنها گام هائی را برای مقابله با فلسطینی ها بردارند و تضمین کنند که امنیت اسرائیل به خطر نمی افتد.


آمریکا و رژیم صهیونیستی برخی کشورهای عربی مانند سعودی را که در مقابل محور مقاومت صف آرائی کرده اند، معتدل می خوانند.


تزیپی لیونی با بیان اینکه «حزب الله و نصرالله که تعداد زیادی موشک در اختیار دارند، دشمن اسرائیل هستند »، ادعا کرد: البته اسرائیل در اولویت حزب الله که با همپیمانانش و روسیه سرگرم جنگ در سوریه است، قرار ندارد.


وزیر پیشین خارجه رژیم صهیونیستی با اشاره به تاثیر پذیری این رژیم از سخنان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله، گفت که سازمان امنیت نظامی اسرائیل ( امان) مسئول ارزیابی اوضاع است و نباید تحت تاثیر سخنان نصرالله قرار گیرد.


عضو کنست افزود: باید برای رویاروئی آینده آماده باشیم ، ارتش اسرائیل و جبهه داخلی که جنگ دوم علیه لنبان را تجربه کرده اند باید آماده باشند اما این بار بجای اینکه در این جبهه تنها باشیم امروز برای ما فرصت های زیادی وجود دارد.


تزیپی لیونی اضافه کرد: امروز باید صدای سعودی ها و دیگران در باره حزب الله را بشنویم ، آنها حزب الله را به طور آشکار سازمان تروریستی می خوانند، باید با آنها در مقابل تهدیدهای حزب الله و ایران همکاری کنیم.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------