آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

جان بولتون: توافق هسته‌ای بدترین مصالحه تاریخ آمریکاست



  اخبارسیاست  خارجی ,خبرهای  سیاست  خارجی ,جان بولتون

نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل با انتقاد از سیاست‌های باراک اوباما توافق هسته‌ای را بدترین مصالحه تاریخ این کشور دانست.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری بریت بارت، جان بولتون، نماینده پیشین آمریکا در سازمان ملل در یک سخنرانی در کنفرانس "اتحاد آزادی آمریکا" با ادعای این که شواهدی دال بر نقض برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) از سوی ایران وجود دارد، گفت: از نظر من ایرانی‌ها هرگز قصدی برای پایبندی به تعهدات‌شان نداشته‌اند. این در حالی است که آن‌ها امتیازات کمی دادند اما در ازاء به بیش از 100 میلیارد دلار دسترسی پیدا کرده‌اند.

او در ادامه با اشاره به پرداخت 400 میلیون دلار از بدهی واشنگتن به تهران به صورت نقدی آن را باج دادن خواند و گفت که انتظار دارد اتفاقات عجیب متعدد دیگری نیز رخ دهد.

بولتون هم‌چنین به انتقاد از سیاست‌های باراک اوباما، رییس‌جمهور آمریکا پرداخت و تمایل نداشتن وی برای اتخاذ تضمینی مناسب و اقدام نظامی علیه داعش را عامل رشد این گروه تروریستی و ادامه فجایع در اروپا دانست.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------