آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

سخنگوی وزارت خارجه: اتهامات تکراری وزیر خارجه عربستان علیه ایران گزافه گویی و ناروا است



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,سخنگوی وزارت امور خارجه

سخنگوی وزارت امور خارجه اتهامات تکراری عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان به ایران مبنی بر حمایت از تروریسم و سازمان القاعده را ناروا، ناراست و از نوع گزافه گویی های تکراری و یک سویه مرسوم وزیر خارجه حکومتی دانست.

 به گزارش ایرنا از مرکز دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه ، بهرام قاسمی گفت: عربستان سعودی مدت هاست آسایش، امنیت و زندگی را از مردم بی دفاع یمن سلب و جنگی بی رحمانه، ویرانگر و شوم را بر مردمان بی پناه و بی گناه این کشور تحمیل کرده و آنان را مورد هجوم مستقیم موشک ها و جنگنده های خود قرار داده است و همزمان و به رسم همیشه، دیگران را به مداخله در امور داخلی همسایگان متهم می کند.


وی افزود: اتهام مضحک و تکراری آقای عادل الجبیر خود باخته، به حمایت ایران از تروریسم و سازمان القاعده در شرایطی است که سرکردگان این قبیل گروه های تروریستی اعم از طالبان، القاعده، داعش و دیگر تروریست های ویرانگر و انسان کش یا خود از شهروندان سعودی بوده یا تحت تأثیر تفکرات افراط گرایانه وهابیت ترویج یافته توسط آنان قرار دارند؛ واقعیت تلخی که رفته - رفته جهانیان و تمامی وجدان های بیدار بشری از آن آگاه شده و می شوند.


سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: ناآرامی های امروز و تمامی ظلم و ستمی که بر مردم بی گناه و مسلمان کشورهای منطقه آوار شده است، ناشی از مداخلات خارجی و اصرار جاهلانه صاحبان، حامیان و حاملان همین تفکرات افراطی در پیشبرد سیاست هایی است که تنها بر پیچیدگی معادلات و افزایش حجم ناآرامی و بی ثباتی ها می افزاید.


قاسمی خاطرنشان کرد: جنگ یمن، فاجعه منا و حمایت از تروریست های شناسنامه دار در عراق و سوریه و دیگر مناطق، لکه هایب سیاه در کارنامه خطاپیشه گانی است که از فرط خود بینی و نا دیده انگاشتن واقعیات به یک سویه انگاری، گزافه گویی و فرافکنی و ناراستی روی آورده اند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------