آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر داد. به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید مرتبط با ایران خبر…

حمله ترکیه به مواضع پ‌.ک‌.ک در مثلث مرزی عراق، ایران و ترکیه



  اخبارسیاست خارجی ,خبرهای  سیاست خارجی ,حمله ترکیه به مواضع پ‌.ک‌.ک

جنگنده‌های ترکیه به مقرهای پ.ک.ک در مثلث مرزی عراق، ترکیه و ایران حمله کردند که به آتش‌سوزی مهیبی در مساحت‌های گسترده از جنگل‌های منطقه انجامید.

ستاد مشترک ارتش ترکیه اعلام کرد که جنگنده‌های این کشور سه پایگاه پ.‌ک‌.ک را در حملات خود در شمال عراق هدف قرار دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری روسیا الیوم، ستاد مشترک ارتش ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد، جنگنده‌های وابسته به نیروی هوایی ارتش ترکیه روز جمعه، نهم سپتامبر حملات هوایی را به سه پایگاه حزب کارگر کردستان ترکیه (پ.ک.ک) در دو منطقه افشین (باسیان) و خواکورک واقع در شمال عراق داشتند.

در این بیانیه اشاره‌ای به خسارات مادی و یا تلفات انسانی حملات مذکور نشده است.

در این راستا کاروان کریم خان، مدیر شهر سیدکان در استان اربیل گفت:‌ جنگنده‌های ترکیه به مقرهای پ.ک.ک در مثلث مرزی عراق، ترکیه و ایران حمله کردند که به آتش‌سوزی مهیبی در مساحت‌های گسترده از جنگل‌های منطقه انجامید.


کریم خان به سومریه نیوز گفت:‌ جنگنده‌های ترکیه حمله‌ای را به منطقه خواکورک در مثلث مرزی عراق، ترکیه و ایران داشتند که این حمله برای بیش از یک ساعت و نیم طول کشید.


وی افزود: حمله مناطقی را هدف قرار داد که شبه نظامیان کرد پ.ک.ک در آنجا بودند و این حملات تلفاتی در میان غیرنظامیان برجای نگذاشت اما باعث آتش‌سوزی مهیب در جنگل‌های منطقه شد.

حملات ارتش ترکیه به مقرهای این حزب در ژوئیه ۲۰۱۵ برای اولین بار بعد از اعلام عقب‌نشینی افراد مسلح این حزب از خاک ترکیه در سال ۲۰۱۳ از سر گرفته شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------