آخرین اخبار سیاست خارجی

طرح تحریمی علیه دولت ایران,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

سنای آمریکا چند طرح تحریمی علیه دولت ایران را تصویب کرد/خریداران نفت ایران تحریم می شوند

مجلس سنای آمریکا بسته‌ای شامل چهار طرح را تصویب کرد که از جمله شامل تحریم خریداران نفت ایران و چند طرح دیگر برای تشدید فشار علیه جمهوری اسلامی است. به گزارش سایت دیده…

ایران حمله تروریستی در کویته پاکستان را به شدت محکوم کرد



  اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل,وزارت امور خارجه

سخنگوی وزارت امور خارجه، حمله تروریستی نیمه شب گذشته در کویته پاکستان را به شدت محکوم کرد و گفت: ایران آمادگی خود را برای کمک به دولت پاکستان در برخورد با گروه های تروریستی ابراز می دارد.

 به گزارش ایرنا از مرکز دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی با محکومیت به حمله تروریستی به دانشکده آموزش نیروهای پلیس در شهر کویته ایالت بلوچستان که به کشته و مجروح شدن دهها نفر منجر شد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همواره بر ضرورت همکاری در برخورد با گروه های تروریستی تاکید کرده و آمادگی خود را برای کمک به دولت پاکستان در این زمینه ابراز می دارد.

 

وی این واقعه دردناک را به دولت و ملت کشور دوست و برادر پاکستان تسلیت گفته و با بازماندگان و خانواده قربانیان این کشتار ناجوانمردانه ابراز همدردی کرد.

 

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین خواستار برخورد جدی و ریشه ای همگان با پدیده زشت و شوم تروریسم شد.

 

در حمله نیمه شب گذشته گروهی از تروریست ها به دانشکده آموزش نیروهای پلیس در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان پاکستان، تاکنون دست کم 60 نفر کشته و 110 نفر دیگر مجروح شده اند.

 

به گفته سرفراز بگتی وزیر امور داخلی ایالت بلوچستان پاکستان، نیمه شب گذشته سه تروریست انتحاری موفق شدند خود را به داخل دانشکده برسانند که دو نفر از آنها توانست جلیقه انفجاری خود را منجفر کند و یکی دیگر توسط نیروهای پلیس کشته شد.

 

برخی گزارش ها حاکی است که گروه تروریستی لشگر جهنگوی مسئولیت این حمله را برعهده گرفته است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------