آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پایان پنجمین نشست کابینه جنگ اسرائیل درباره ایران

کابینه جنگ اسرائیل پنجمین نشست خود را درباره ایران به پایان رساند. به گزارش ایسنا، نشست روز سه‌شنبه کابینه جنگ اسرائیل درباره نحوه پاسخ به حمله تلافی‌جویانه ایران به…

پرخاش نژادپرستانه طرفدار ترامپ به زن ایرانی تبار جنجال سازشد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , ترامپ

روزنامه انگلیسی دیلی میل در وب سایت خود ویدیویی از یک زن آشوری ایرانی تبار آمریکایی را منتشر کرد که می‌گوید هنگام رفتن به خانه از سرکار در مترو با پرخاش خشن و توهین آمیز نژادپرستانه یک زن طرفدارا ترامپ روبرو شده است.

 به  گزارش العالم؛به گفته این زن آشوری ایرانی تبار، زنی که در مترو پرخاش کرده او را تروریست خاورمیانه‌ای خطاب کرده و گفته که ممکن است توسط دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور منتخب آمریکا، از این کشور اخراج شود و او برای عملی شدن این کار دعا می‌کند.

 

زبان آسوری یا به طور دقیق‌تر "آرامی جدید آشوری" به شاخهٔ آرامی شمال شرقی از زبان‌های آفرو-آسیایی تعلق دارد. این زبان٬ زبان مسیحیان آسوری امروز جهان است که امروز در ایران٬ عراق٬ ترکیه٬ سوریه٬ لبنان٬ امریکا و برخی کشورهای جهان زندگی می‌کنند.

 

لولهام گفت که هنگامی با پرخاش آن زن روبرو شد که تلفنی با زبان آشوری (آسوری) با پدرش صحبت می‌کرد تا درخواست کند او را از ایستگاه مترو با خودرو به خانه ببرد. به گفته او، زن پرخاشگر ضمن توهین به او با جملاتی نظیر «تو زشت و شیطان صفت هستی»، گفته بود که او با حرف زدن به این زبان قانون شکنی می‌کند.

 

به گفته لولهام، او پس از مواجه شدن با پرخاش این زن، تصمیم گرفت جریان را با دوربین همان تلفن ضبط کند، که به گزارش دیلی میل، تا عصر جمعه ۲۱ آبان ماه، بیش از ۴۷ هزار بار در فیس‌بوک به اشتراک گذاشته شد.

 

دیلی میل نوشته است که لولهام بعدا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ان بی سی گفت که هیچ کاری نکرده بود که باعث تحریک این زن شود. شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی هم پس از آن که این ویدیو از رسانه‌های دیگر پخش شد به نقل از کسانی که زن پرخاشگر را شناخته بودند، ادعا کرد که آن فرد بیمار روانی است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------