آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آمریکا: ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه داده؛ این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران‌کننده است

مشاور امنیت ملی آمریکا مدعی شد که ایران تعداد زیادی پهپاد به روسیه ارسال کرده که این موضوع برای امنیت اروپا بسیار نگران کننده است. وی ادامه داد: «اگر روسیه به ایران سلاح…

ولایتی: امیدواریم شاهد برداشتن گام‌های مثبتی در روابط ایران و روسیه باشیم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,ولایتی

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امیدواریم هر روز شاهد برداشتن گام های مثبتی درروابط دو کشور ایران و روسیه در مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی باشیم.

 به گزارش ایسنا، علی‌اکبر ولایتی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار با لاورنیتف، فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه اظهار کرد: کسانی که از نزدیک اخبار ایران و روسیه را دنبال می کنند، برداشت کلی‌شان این است که روابط دو کشور رو به گسترش است و این دیدارها در سطوح مختلف و در فاصله نزدیک انجام می‌شود.

 

وی با ابراز خوشحالی از دیدار مجدد  نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه گفت: ما آقای لاورنیتف را به عنوان مرد خستگی‌ناپذیر می‌شناسیم که مرتب در سفر هستند.

 

به گزارش ایسنا، در ادامه این نشست نماینده پوتین با ابراز خوشحالی از انجام این دیدار گفت: در این ملاقات درباره گسترش روابط دو کشور بحث می کنیم. البته این روابط روز به روز، رو به توسعه است و خوشحالیم که دوباره به تهران آمدیم تا مجددا درباره روابط دو جانبه  و همچنین بحران‌های منطقه مذاکره کنیم.

 

لاورنیتف در پایان تاکید کرد: این دیدارها نشانه گسترش روابط دو کشور است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------