آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

تشكيل كارگروه مشترك ریاست جمهوری و مجلس



اخبار,اخبار سیاسی, جزييات كارگروه مشترك ریاست جمهوری و مجلس


اخبار سیاسی - تشكيل كارگروه مشترك ریاست جمهوری و مجلس

تشكيل كارگروه مشترك معاونت پارلماني رييس‌جمهوري و كميسيون اصل نودم با هدف اصلاح قوانين، ساماندهي تذكرات و سوالات و شكايات، راه‌حلي است كه اهالي بهارستان و پاستور در نظر گرفته‌اند.

تشكيل كميته بررسي سوال نمايندگان از دولت در هيات رييسه مجلس و تذكرات مكرر رياست مجلس به اقليت تندرو مجلس هم نتوانست پايداري‌هاي مجلس را در تنظيم سوالات پي در پي از دولت مهار كند تا اين‌بار مجلس و دولت براي دور نشدن از يكديگر راه‌حل ديگري را مطرح كنند. تشكيل كارگروه مشترك معاونت پارلماني رييس‌جمهوري و كميسيون اصل نودم با هدف اصلاح قوانين، ساماندهي تذكرات و سوالات و شكايات، راه‌حلي است كه اهالي بهارستان و پاستور در نظر گرفته‌اند.

به گزارش ايرنا، مجيد انصاري، معاون پارلماني دولت در تشريح جزييات اين كارگروه، اعلام كرد:مقرر شد كارگروه مشتركي براي تعامل هرچه بهتر بين دولت و مجلس و پيگيري موضوعات و عملي كردن توافقات تشكيل شود.

تشكيل كارگروه مشترك بين معاونت امور مجلس، دولت و كميسيون اصل 90 منجر به بهره‌برداري حداكثري از ظرفيت تعامل مجلس و دولت در رفع مشكل و پيشبرد امور مي‌شود. به گفته انصاري، در كارگروه مشترك بين معاونت امور مجلس رياست‌جمهوري و كميسيون اصل 90 مجلس موضوعاتي همچون همكاري بيشتر اين معاونت با كميسيون اصل 90 در رابطه با اصلاح قوانين، ساماندهي برخي امور مانند تذكرات و سوالات، همكاري و ارتقاي سطح تعامل، ساماندهي شكايات واصله در كميسيون و پاسخ‌دهي به موقع و مناسب به استعلامات كميسيون اصل 90 بررسي مي‌شود.
اخبار سیاسی - ایرنا 
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------