آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

روسیه: برنامه موشکی ایران هرگز در «1+5» بررسی نشد



اخبار,اخبار سیاست خارجی,وزیر امور خارجه روسیه


اخبار سیاست خارجی - روسیه: برنامه موشکی ایران هرگز در «1+5» بررسی نشد

وزیر امور خارجه روسیه با انتقاد از کارشکنی‌های آمریکا برای تحقق توافقات ژنو، تاکید کرد که برنامه موشکی ایران هرگز در چارچوب مذاکرات گروه «1+5» مطرح نشده و جزو توافقات ژنو در زمینه حل و فصل برنامه هسته‌ای ایران نیز قرار ندارد.

به گزارش  فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، "سرگی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه شب گذشته در مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان «راشا تودی» روسیه اعلام کرد که برنامه موشکی جمهوری اسلامی ایران هرگز موضوع مذاکرات در چارچوب مذاکره کنندگان گروه «1+5» در زمینه برنامه هسته‌ای ایران قرار نداشته است.
 
لاوروف در عین حال تاکید کرد: نه تنها این مسئله هرگز در گروه 1+5 مطرح نشده، بلکه حتی بخشی از توافقاتی که در چارچوب حل و فصل برنامه هسته‌ای ایران که در ماه نوامبر در ژنو بدست آمده هم نیست.
 
رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه با یادآوری اینکه، توافقات هسته‌ای ژنو بین ایران و گروه 1+5 بسیار شفاف هستند، افزود: «علت عدم موفقیت در تحقق این توافقنامه آن است که طرف آمریکایی مسئله عدم گسترش را مطرح کرده است و به همین دلیل این خطر وجود دارد که همه تلاش‌ها بر باد برود.»
 اخبار سیاست خارجی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------