آخرین اخبار سیاست خارجی

سلاح هسته‌ای ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعاهای رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز…

اظهارات تازۀ معاون لاوروف درباره برجام



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,سرگئی ریابکوف

سرگئی ریابکوف معاون وزیر امورخارجه و مذاکره کننده ارشد هسته ای روسیه در مذاکرات گروه 1+5 با ایران گفت:: برجام آغاز صفحه جدیدی در روابط ایران با روسیه و جهان شد.

 به گزارش ایرنا  ، ریابکوف روز جمعه در دیدار با مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه افزود: در یک سالگی برجام هستیم و رویدادهایی خوبی را شاهد بودیم. به جهان نشان دادیم که راه درست را انتخاب کردیم.

 

وی اظهار داشت: روسیه در کمیسیون برگزار شده برجام در وین اتریش نیز حضور فعالی داشت و باز هم همین نقش را ادامه می دهد.

مهدی سنایی سفیرایران در روسیه نیز با ارزشمند خواندن نقش روسیه در مذاکرات منجر به توافق هسته ایران و 1+5 و اجرای آن و نشست های بعدی گفت: اکنون روابط مسکو _تهران در حالت متفاوتی نسبت به قبل قرار دارد.

 

مذاکرات امروز سنایی و ریابکوف در آستانه یک ساله شدن اجرای برجام (27 دی) و بررسی مسائل مطرح در ساختمان وزارت خارجه روسیه در مسکو برگزار شد.

 

سنایی ادامه داد: روابط ایران و روسیه در حال پیشرفت و رسیدن به سطوح بی سابقه ای است که با برنامه ریزیی های انجام گرفته حرکت در این راه پرشتاب تر خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------