آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

باراک اوباما «وضع اضطراری ملی» در خصوص ایران و 5 کشور دیگر را تمدید کرد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,باراک اوباما

«باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا در آخرین روزهای حضور خود در کاخ سفید، در نامه ای به کنگره این کشور اعلام کرد که « وضع اضطراری ملی» را در خصوص ایران کوبا، لیبی، زیمباوه، ونزوئلا و اوکراین تمدید می کند.

 به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای رسمی کاخ سفید، اوباما این نامه را با عنوان «تداوم وضع اضطراری ملی در خصوص ایران، کوبا، لیبی، زیمباوه، ونزوئلا و اوکراین و تروریست هایی که روند صلح خاورمیانه را تهدید می کنند» به رئیس سنا و رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نوشته و در آن اعلام کرده است:«بحران هایی که روند صلح خاورمیانه را تهدید می کرد و منجر به اعلام وضعیت اضطراری ملی در 23 ژانویه سال 1995 شد، هنوز برطرف نشده اند.

 

اوباما روز پنجشنبه 13 آبان ماه سال جاری نیز در سالروز تسخیر لانه جاسوسی در تهران در سال 1358، در نامه ای به کنگره این کشور اعلام کرد که وضع ملی اضطراری علیه ایران را که پس از این حادثه برقرار شده بود تمدید کرده است. اوباما سال گذشته این قانون را در مورخه 18 آبان تمدید کرده بود اما امسال روز 13 آبان را برای این کار انتخاب کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------