آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اتحادیه اروپا: نشانه‌ها حاکی از کاهش تنش‌هاست | دبیرکل سازمان ملل خواهان پایان چرخه خطرناک انتقام‌گیری در خاورمیانه شد

سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا با بیان اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده پیرامون حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه‌ رسمی درباره حمله ادعایی…

مشاور امنیت ملی ترامپ : آمریکا دیگر فتنه انگیزی های ایران را تحمل نخواهد کرد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,مشاور امنیت ملی ترامپ

فلین: روزهای چشم پوشی از اقدامات خصمانه ایران نسبت به آمریکا و جامعه جهانی به سر آمده است./ جامعه جهانی تا حالا در برابر اقدامات و رفتارهای جمهوری اسلامی ایران زیاده از حد تحمل داشته است.

مایکل فلین مشاور امنیت ملی کابینه دونالد ترامپ در سخنانی در واکنش به تحریم های جدید واشنگتن علیه آزمایش موشکی اخیر ایران گفت ؛ کشورش دیگر "فتنه انگیزی های" ایران را تحمل نخواهد کرد.

 

به گزارش عصر ایران به نقل از پایگاه خبری " واشنگتن اگزماینر" ژنرال بازنشسته مایکل فلین که همانند غالب اعضای تیم ترامپ دیدگاه و رویکردی سرسختانه نسبت به جمهوری اسلامی ایران دارد در اظهاراتی گفت: روزهای چشم پوشی از اقدامات خصمانه ایران نسبت به آمریکا و جامعه جهانی به سر آمده است."

 

او با ادعای اینکه رهبران  ایران به رویکرد تهدید آمریکا و متحدانش در منطقه همچنان ادامه می دهند ، گفت از زمان انعقاد موافقتنامه برجام در سال 2015 رفتارهای به گفته او خصمانه و تهاجمی ایران در منطقه افزایش یافته است.

 

فلین با ادعای اینکه این رفتارهای ایران دلیل تحریم های اخیر علیه 25 نهاد و فرد ایرانی و خارجی مرتبط با فعالیت های موشکی ایران است، گفت این تحریم ها مغایرتی با توافقنامه هسته ای ندارد.

 

فلین گفت: جامعه جهانی تا کنون در قبال رفتارهای بد ایران صبر زیادی داشته است و برگزاری یک نشست اضطراری شورای امنیت و صدور یک بیانیه، برای آزمایش موشکی اخیر ایران کافی نیست.

 

او گفت دولت ترامپ از این پس رفتارهای تحریک آمیز ایران را که منافع و امنیت آمریکا را تهدید می کند، تحمل نخواهد کرد.

 

مشاور امنیت ملی ترامپ : آمریکا دیگر فتنه انگیزی های ایران را تحمل نخواهد کرد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------