آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

روزنامه انگلیسی: کره شمالی منتظر واکنش ترامپ به موشک های ایران



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,کره شمالی

روزنامه دیلی استار مدعی شده موشک بالستیک اخیر ایران که پرتاب آزمایشی داشت با کمک کارشناسان تکنولوژی کره شمالی تولید شده بود.

 روزنامه دیلی استار انگلیس نوشت: "موشک بالستیکی که اخیرا ایران آزمایش کرد با کمک کارشناسان تکنولوژی کره شمالی ساخته شده است و کره شمالی از طریق آزمایش این موشک توسط ایران می‌خواهد واکنش ترامپ را بسنجد".

 

به گزارش عصرایران، روزنامه انگلیسی دیلی استار نوشت: "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی آزمایش یک موشک بالستیک قاره‌پیما با توانایی حمل کلاهک هسته‌ای را به تاخیر انداخته است تا اینکه "دونالد ترامپ" رئیس جمهور جدید آمریکا را بیشتر بشاند و بداند ترامپ به آزمایش‌های موشکی اخیر ایران چه واکنشی نشان می دهد.

 

این روزنامه به نقل از کارشناسان نیروهای دریایی آمریکا آورده است: رهبر کره شمالی تا پیش از آنکه واکنش ترامپ به آزمایش‌های موشکی ایران را ببیند، موشک‌های هسته‌ای خود را آزمایش نمی‌کند.

 

کارشناسان در گفتگو با این روزنامه انگلیسی گفته‌اند که رهبر کره شمالی قصد داشت همزمان با مراسم تحلیف ترامپ یک موشک هسته‌ای آزمایش کند اما سپس نظرش تغییر کرد و تصمیم گرفت تا این آزمایش را به پس از شناخت شخصیت ترامپ و بررسی واکنش‌های احتمالی وی موکول کند.

 

"کن جوس" تحلیلگر ارشد در مرکز تحلیل دریایی وابسته به تنفگداران دریایی آمریکا در واشنگتن گفت: از ابتدا پیش‌بینی می‌کردم کره شمالی آزمایش موشکی خود را تا بررسی سیاست‌های جدید ترامپ به تأخیر بیاندازد. من فکر می‌کنم کره شمالی اکنون واکنش آمریکا به آزمایش موشکی ایران را به خوبی بررسی خواهد کرد.

 

روزنامه دیلی استار مدعی شده موشک بالستیک اخیر ایران که پرتاب آزمایشی داشت با کمک کارشناسان تکنولوژی کره شمالی تولید شده بود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------