آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

وزیران خارجه ایران و اسپانیا در مونیخ دیدار کردند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , وزیران خارجه ایران و اسپانیا

محمد جواد ظریف و آلفونسو داستیس وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اسپانیا در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با یکدیگر دیدار و گفت و گو کردند.

 به گزارش ایرنا، وزیر امور خارجه ایران که برای شرکت در پنجاه و سومین کنفرانس امنیتی مونیخ به آلمان سفر کرده است در حاشیه این اجلاس با همتای اسپانیایی خود دیدار کرد.

 

ظریف در سفر به مونیخ با برخی از مقامات کشورهای مختلف از جمله فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، حیدرالعبادی نخست وزیر عراق، مسعود بارزانی رییس اقلیم کردستان عراق، وزرای خارجه اسپانیا ،عمان، انگلیس، فدراسیون روسیه، ترکیه، فرانسه، استفان دیمیستورا نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه، و هیات ریش سفیدان متشکل از وزیر خارجه سابق الجزایر، ارنستو زدیلو رییس جمهوری سابق مکزیک و چندین شخصیت با سابقه بین المللی از کشورهای مختلف دیدار و گفت و گو کرد.

 

قرار است وزیر امور خارجه در این سفر با ایرانیان مقیم آلمان دیدار کند و نشستی با مدیران شرکت های مهم صنعتی، تجاری آلمان هم داشته باشد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------