آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

بحرین مدعی شد: انهدام چند باند تروریستی که آموزش‌های نظامی را در ایران دیده اند



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,وزارت کشور بحرین

وزارت کشور بحرین از متلاشی شدن چند باند تروریستی در این کشور و بازداشت اعضای آن خبر داد.

به گزارش فارس، وزارت کشور بحرین اعلام کرد که در جریان عملیات نیروهای امنیتی این کشور در برهه زمانی 9 تا 19 فوریه جاری (21 بهمن تا 1 اسفند) چند باند تروریستی در این کشور متلاشی و اعضای آن بازداشت شده‌اند.

 

پایگاه مرآة البحرین با اعلام این خبر افزود که وزارت کشور 20 نفر از جمله 4 زن به اتهام پناه دادن به خویشاوندان تحت تعقیب خود و همچنین یک روحانی به نام «محمد صالح القشعمی» بازداشت شده‌اند.

 

وزارت کشور بحرین در بیانیه خود مدعی شد که 8 تن از این بازداشت‌شدگان آموزش‌های نظامی درباره حمل سلاح را در ایران و عراق دریافت کرده‌اند.

 

دولت بحرین از 6 سال پیش که انقلاب مردمی علیه آل خلیفه آغاز شده است، ایران را به حمایت از معارضان متهم می‌کند در حالیکه گزارش کمیته حقیقت‌یاب تعیین شده از سوی پادشاه بحرین این اتهامات را رد کرده است.

 

بحرین این روزها به دلیل شهادت 7 جوان معارض این کشور در مدت زمان کوتاه شاهد برگزاری تظاهرات‌های گسترده و اعتراضات مردمی به اقدامات دولت در سرکوب معارضان است در حالیکه کمتر از 5 روز نیز به محاکمه آیت‌الله عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب این کشور باقی مانده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------