آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

واکنش پنتاگون به ادعای نزدیک شدن شناورهای ایرانی به ناو آمریکایی



  اخبار  بین الملل ,خبرهای  بین الملل,پنتاگون

سخنگوی پنتاگون در واکنش به ادعای مقامات آمریکایی مبنی بر نزدیک شدن شناورهای ایرانی به ناو آمریکا در تنگه هرمز این اقدامات را نگران کننده توصیف کرد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه واشنگتن پست، یک مقام آمریکایی روز دوشنبه به خبرگزاری رویترز گفت که شناورهای ایرانی در تنگه هرمز روز یکشنبه به ناو آمریکایی یو اس ان اس اینوینسیبل نزدیک شده و  موجب شدند این کشتی مسیر خود را تغییر دهد.

 

جف دیویس سخنگوی پنتاگون ضمن تایید این خبرگفت که یک قایق تندروی ایرانی روز پنج شنبه تانزدیکی 150 یاردی این ناو آمریکایی آمده بود.

 

دیویس ادامه داد: ما انگیزه این اقدامات را نمی‌دانیم اما چنین رویارویی هایی به شدت موجب نگرانی است چرا که می تواند منجر به محاسبات اشتباه و تحرکات تصادفی شود.

 

به گزارش ایسنا، مقامات ایرانی پیش از این در توضیح حوادث این چنینی تاکید کردند که ایران در مرزهای آبی خود طبق اصول بین المللی رفتار می‌کند و موظف است تا از  مرزهای خود در برابر هرگونه تهدیدی محافظت کند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------