آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!

وزیر خارجه آمریکا تأکید کرد این کشور به حفظ امنیت اسرائیل و همچنین کاهش تنش در منطقه پایبند است. به گزارش خبرآنلاین آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا گفت: ما در گروه هفت…

کویت: پیغام ایران را به رهبران کشورهای خلیج فارس منتقل کردیم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,کویت

کویت: پیغام ایران را به رهبران کشورهای خلیج فارس منتقل کردیم / نسبت به آغاز گفتگوها بین تهران و دولت های عرب خلیج فارس امیدواریم

.وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس روز پنج شنبه دیدار خواهند کرد تا در مورد تعدادی از مسائل از جمله گفتگو با ایران، مذاکره کنند. 

 کونا نوشت: خالد جارالله معاون وزیر خارجه کویت نسبت به احتمال اغاز گفتگو میان ایران و دول عرب خلیج فارس اظهار امیدواری کرد.

 

به گزارش انتخاب ؛  وی که در مراسمی در سفارت بنگلادش حضور یافته بود در جمع خبرنگاران گفت که کویت به رهبران کشورهای خلیج فارس محتوای پیامی که از ایران دریافت کرده را منتقل کرده است.

 

جارالله افزود: وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس روز پنج شنبه دیدار خواهند کرد تا در مورد تعدادی از مسائل از جمله گفتگو با ایران، مذاکره کنند.

 

این مقام کویتی اضافه کرد که قطعا گام های در این خصوص گرفته خواهد شد.

 

لازم به ذکر است که اخیرا پیام ها و دیدارهایی بین مقامات ارشد ایران و کویت در رابطه با آغاز گفتگوها برای تنش زدایی بین تهران و کشورهای شورای همکاری، رد و بدل شده است. 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------