آخرین اخبار سیاست خارجی

کمک ایران به حوثی ها،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

مقام آمریکایی: ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده و از طریق آن حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند

مقام آمریکایی مدعی شد که ایران یک کشتی اطلاعاتی را در نزدیکی جیبوتی مستقر کرده است. به گزارش انتخاب به نقل از العربیه، فرمانده ناوگان آمریکا در گفت‌وگو با خبرگزاری…

معاون سیاسی دفتر رییس جمهور: حمله آمریکا به سوریه زمینه ساز حمایت از تروریست ها است



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,حمید ابوطالبی

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری با اشاره به حمله نظامی آمریکا به سوریه آن را نقض مقررات و قوانین بین المللی و زمینه سازی جهانی برای حمایت از تروریست ها دانست. 

به گزارش ایسنا، حمید ابوطالبی در مطلبی در صفحه شخصی خود در توئیتر با اشاره به اینکه ایران نخستین قربانی سلاح های شیمیایی است، نوشت: بکارگیری سلاح شیمیایی، جنایت بزرگی است که نمی توان آن را نادیده گرفت؛ لذاهمه باید درمقابله قانونی و وسیع باآن متحد باشند. اما نقض مقررات وقوانین بین المللی وحمله به یک کشورمستقل، بالا بردن احتمال رویارویی قدرتها و تغییرآرایش نظامی،اجباربه توقف تعهدات منطقه ای،و... زمینه سازی جهانی برای حمایت ازتروریست ها است؛ گامهایی که به خشونت بیشتروکشتارانسانها دامن زده، وثبات منطقه راهم به مخاطره می اندازد.

 

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری در ادامه هشدار داد: تنها نتیجه اقدامات غیرقانونی وخلاف عرف ومقررات جهانی، فرعی شدن مبارزه باخشونت ومتلاشی کردن تلاش های تقریبا هماهنگ درمبارزه با تروریسم، خواهد بود.

 

ابوطالبی یگانه راه دستیابی به امنیت وثبات وحل معضل منطقه را جدیت درمقابله باتروریسم،مبارزه باخشونت ازسوی قدرتهای موثروروی آوری به مذاکره سیاسی دانست.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------