آخرین اخبار سیاست خارجی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه ایران

ایالات متحده و انگلیس امروز (پنجشنبه) دور جدیدی از تحریم‌ها را علیه ایران اعمال کردند. به گزارش ایسنا،دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا ۱۶ فرد و دو…

ظریف با رئیس جمهوری قزاقستان و وزیران خارجه روسیه، ازبکستان و قرقیزستان مذاکره کرد



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , ظریف

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران که به قزاقستان سفر کرده است، امروز (جمعه) با رئیس جمهوری این کشور و وزیران امور خارجه روسیه، ازبکستان و قرقیزستان در شهر آستانه دیدار و گفت وگو کرد.

 به گزارش ایرنا، ظریف برای شرکت در آئین گشایش نمایشگاه بین المللی اکسپو 2017 به آستانه پایتخت قزاقستان سفر کرده است.

 

ظریف در مذاکره با نور سلطان نظربایف رئیس جمهوری قزاقستان، سرگئی لاوروف، عبدالعزیز کامیلوف و ارلان عبدالدایف وزیران امور خارجه روسیه ازبکستان و قرقیزستان در باره روابط دوجانبه و مسائل منطقه ای دیدار و مذاکره کرد.

 

محکومیت اقدام های تروریستی روز چهارشنبه در تهران، لزوم حل تنش اخیر بین کشورهای عربی منطقه از راه گفت وگو، لزوم مبارزه با تروریسم در خاورمیانه و همچنین گسترش همکاری های دوجانبه و چندجانبه از جمله محورهای مذاکرات وزیر امور خارجه ایران و مقام های کشورهای مختلف در آستانه است.

 

ظریف وزیر امور خارجه ایران امروز نیز با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل و دیروز دیروز با اشرف غنی رئیس جمهوری افغانستان، غیرت عبدالرحمانف و وانگ یی وزیران خارجه قزاقستان و چین در باره روابط دوجانبه، اوضاع منطقه ای و تنش عربی مذاکره کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------