حمله خرس قهوه‌ای به یک جوان در مشگین‌شهر



اخبار,اخبار حوادث,خرس

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین‌شهر گفت: حمله یک قلاده خرس قهوه‌ای به یکی از اهالی روستای لنج‌آباد جوان مجروح شده را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش تسنیم، یوسف محمدی بعد از ظهر امروز در تشریح ابعاد این حادثه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: این حادثه در محدوده دره‌ای مشرف به ارتفاعات ضلع جنوبی روستای لنج‌آباد که از توابع شهرستان مشگین‌شهر رخ داده است که فرد مصدوم که فردی جوان بوده بر اثر ضربه چنگال خرس از بالای تخته سنگی به پایین سقوط کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه فرد مورد حمله واقع شده متاسفانه از  ناحیه کمر و صورت دچار مصدومیت و جراحت شده است، افزود: خوشبختانه ماموران یگان حفاظت محیط زیست بلافاصله بعد از دریافت گزارش مربوطه به محل اعزام و مصدوم را در سریع ترین زمان ممکن به بیمارستان انتقال دادند که بعد از انتقال به بیمارستان و نزدیک‌ترین مرکز درمانی با انجام اقدامات فوریتی هم‌اکنون وضعیت عمومی جوان آسیب‌دیده مساعد و رو به بهودی است.

 

 رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مشگین‌شهر ضمن اشاره به خسارت وارده به جوان مشگین‌شهری در این حمله گفت: پرونده تعیین خسارت به فرد مصدوم برای جبران خسارات ناشی از این حادثه تشکیل شده است و در مراحل بعدی به منظور بررسی مورد مطالعه قرار خواهد گرفت.

 

 محمدی تصریح کرد: مجاورت تعدادی از روستاهای شهرستان مشگین‌شهر با زیستگاه خرس قهوه‌ای امری است که باید اهالی این روستاها به دقت به این مهم توجه داشته باشند زیرا که رعایت حریم زیستی و عدم حضور در محل زیستگاه و تحریک نکردن این پستانداران وحشی بسیار حائز اهمیت بوده و ضرورت دارد.

 

 وی اظهار کرد: این حادثه که امروز در مجاورت یکی از روستاهای شهرستان مشگین‌‌شهر و بر لبه یکی از دره‌ها رخ داده بود منجر به مصدومیت و جراحت یک فرد جوان از اهالی اطراف شد که خوشبختانه هم‌اکنون حال عمومی فرد مصدوم خوب گزارش شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------