پایان آدم ربایی در کمتر از ۱۰ ساعت در سیرجان



اخبار,اخبار حوادث,آدم ربایی

فرمانده انتظامی استان از پایان یک مورد آدم ربائی در کمتر از ۱۰ ساعت و دستگیری دو آدم ربا و رهائی فرد ربوده شده در عملیات ضربتی پلیس سیرجان خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار"رضا بنی اسدی فر" در تشریح این خبر گفت: روز پنجشنبه ۳۱ خردادماه یک مورد فقدانی به پلیس سیرجان گزارش شد.

 

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته و حضور عوامل تخصصی پلیس آگاهی در محل مشخص شد موضوع فقدانی یک مورد آدم ربائی و به منظور اخاذی بوده که شناسائی عاملان این آدم ربائی و  آزادی گرو در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: در پی جوئی های پلیسی و انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی سرنخ های صحنه جرم، محل نگهداری فرد ربوده شده در کمتر از ۱۰ ساعت در یکی از شهرستان های همجوار شناسائی شد.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت حفظ جان فرد ربوده شده عملیات پلیس با انسجام و برنامه ریزی دقیق به مرحله اجرا درآمد و ضمن هماهنگی قضائی این محل محاصره شد.

 

بنی اسدی فر با بیان اینکه ماموران انتظامی در این عملیات با اولویت قرار دادن حفظ جان فرد ربوده شده، وارد محل اختفا شده و دو آدم ربا را دستگیر کردند بیان کرد: پلیس در این عملیات فرد بوده شده را در حالی که با قفل و زنجیر بسته شده بود و قصد انتقال آن را به شرق کشور داشتند صحیح و سالم آزاد کرد و در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف شد.

 

رئیس پلیس استان ادامه داد: دو متهم این عملیات برای بازجوئی و تحقیق علت و انگیزه این عمل مجرمانه و بررسی سوابق به مقر انتظامی منتقل شدند.

 

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: پلیس با اقدامات گسترده اطلاعاتی خود ضمن پی جوئی و ریشه یابی علل و منشاء جرائم خشن، در سال جاری  در حوزه آدم ربایی با کاهش ۱۴ درصدی وقوع روبرو بوده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------