تصادف شدید پژو پارس و تیبا در بزرگراه بابایی (+تصاویر)



اخبار,اخبار حوادث,تصادف

تصادف شدید یک خودروی پژوپارس و یک دستگاه خودروی تیبا در بزرگراه شهید بابایی منجر به محبوس شدن سرنشین تیبا شد.

به گزارش تسنیم، ساعت ۱۶:۲۵ روز گذشته در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر برخورد دو دستگاه خودروی سواری تیبا و پژو پارس با یکدیگر، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران نیروهای عملیات ایستگاه ۲۶ را به محل حادثه در بزرگراه شهید بابایی، روبه‌روی ورودی حکیمیه اعزام کرد. 

 

پیمان شامانی؛ رئیس ایستگاه ۲۶ آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژوپارس با یک دستگاه خودروی سواری تیبا برخورد کرده و هر دو خودرو پس از برخورد با گاردریل بزرگراه در مسیر تندرو متوقف شده بودند.

 

وی ادامه داد: سرنشین خودروی سواری پژو قبل از رسیدن آتش‌نشانان از خودرو خارج و سرنشین مصدوم خودروی تیبا داخل خودرو محبوس شده بود.

 

وی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات پس از بازدید و بررسی، محل حادثه را با قرار دادن علائم هشداردهنده ایمن‌سازی کردند و پس از قطع جریان برق خودروها و اطمینان از عدم نشت بنزین با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی سرنشین خودروی تیبا را از داخل کابین خودرو خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند.

 

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ پس از انتقال خودروها به حاشیه امن بزرگراه، و برش قسمتی از گاردریل و تحویل محل حادثه به عوامل راهور به ماموریت خود پایان دادند.

اخبار,اخبار حوادث,تصادف

اخبار,اخبار حوادث,تصادف

اخبار,اخبار حوادث,تصادف

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------