سی ان ان: در ۵ ایالت آمریکا حالت فوق العاده اعلام شد



اخبار,اخبار حوادث

شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد:در پی وقوع توفان اقیانوسی 'فلورانس' در پنج ایالت آمریکا و همچنین 'واشنگتن دی.سی' پایتخت آمریکا حالت فوق العاده اعلام شد.

به گزارش ایرنا، سی ان ان افزود : توفان فلورانس درحال نزدیک شدن به سواحل جنوب شرقی آمریکا است. در ایالت های ویرجینیا، کارولینای شمالی و جنوبی، مریلند و جورجیا حالت فوق العاده اعلام و به بیش از یک میلیون نفر از ساکنان این ایالت ها دستور تخلیه محل سکونت داده شد.

 

سی ان ان ادامه داد: قدرت این توفان از ۱۰ تا ۱۱ ماه سپتامبر (۱۹تا۲۰ شهریورماه) از سطح ۴ برای روز ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور ماه) به سطح ۲ تنزل یافته اما این موضوع به مراتب نگران کننده تر است، چرا که بارش های شدید و بیم وقوع سیل در ایالت های شرق و جنوب شرقی آمریکا می رود؛ پیشتر سرعت این توفان ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت تخمین زده شده و اکنون انتظار می رود با ضعیف تر شدن شدت آن به سواحل کارولینای شمالی ، خطر وقوع سیل در این مناطق وجود داشته باشد.

 

این رسانه تصویری آمریکایی ادامه داد: هم اکنون بسیاری از بزرگراه ها برای خروج ساکنان این ایالت ها مملو از خودرو بوده و تامین سوخت برای این خودروها محدود گزارش شده است.

 

توفان فلورانس که از نوع توفان های اقیانوس اطلس است ، نخستین بار در ۳۰ اوت گذشته برابر با هشتم شهریور ماه و بنابر امواج گرمسیری سواحل آفریقا پدید آمد و در اول ماه سپتامبر به عنوان یک توفند قوت گرفت و مسیر خود را به سمت سواحل جنوب شرقی آمریکا در پیش گرفته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------