مسمومان الکلی بندرعباس به ۲۲۵ نفر رسیدند/ ۱۷نفر فوت و ۱۰ نفر بدحال



اخبار,اخبار حوادث

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش تعداد مراجعه کننده گان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در بندرعباس به ۲۲۵ نفر خبر داد.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، منطقه خلیج فارس، با اعلام این خبر افزود: تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی در حال حاضر به ۲۲۵ نفر رسیده است که ۹ نفر از این تعداد خانم‌ هستند.

 

وی با بیان این که حال برخی از این افراد وخیم است، تصریح کرد: متأسفانه ۱۷ نفر از این تعداد جان خود را از دست داده‌اند و ۱۰ نفر بدحال هستند.

 

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: تاکنون ۱۲۵ نفر از این افراد دیالیز و ۱۳۱ نفر ترخیص شده‌اند.

 

نوروزیان در پایان اضافه کرد: گروه سنی افراد مسموم شده ۱۷ تا ۵۰ سال است.

 

شمار قربانیان مشروبات الکلی در خراسان شمالی به 5 نفر رسید

سردار علیرضا مظاهری اظهار داشت: شمار افراد مسموم شده بر اثر مصرف مشروبات الکلی در این استان تا کنون به 59 نفر رسیده است که از پایان شهریور تاکنون در شهرهای بجنورد و شیروان مسموم شده اند.

 

وی با بیان اینکه تا کنون 2 نفر از مسمومان برای ادامه درمان به مشهد اعزام شده اند، گفت: هفته پیش یک کارگاه تولید و توزیع مشروبات الکلی مرگبار در این استان شناسایی و منهدم شد.

 

سردار مظاهری اظهار داشت: گردانندگان این کارگاه که اقدام به تولید دست ساز مشروبات الکلی و توزیع آن در بازار می کردند، توسط نیروهای پلیس آگاهی استان شناسایی شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: در این کارگاه 6 نفر، عوامل اصلی تولید مشروبات الکلی بودند و 25 نفر دیگر نیز عوامل توزیع بودند که شناسایی و دستگیر شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------