آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

قاتل فراری پس از 5 سال دستگیر شد



اخبار,اخبار حوادث,قاتل فراری

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان از دستگیری قاتل 34 ساله ای که 5 سال پیش جوان 19 ساله ای را به قتل رسانده و متواری شده بود خبر داد.

سرهنگ اسماعیل منصوری در گفت‌وگو با ایلنا با اعلام این خبر گفت: در پی وصول خبری مبنی بر مخفی شدن قاتل فراری که 27 اسفندماه سال 1391 در شهرستان سرباز دست به قتل زده و متواری شده بود در حوالی بخش آشار شهرستان مهرستان، شناسایی و دستگیری متهم به‌صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. 

 

وی افزود: کاراگاهان پلیس پس از انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات به عمل آمده، هویت قاتل فراری را به دست آورده و مورد شناسایی قرار دادند.  ماموران با هماهنگی مقام قضائی، متهم که مردی 34 ساله بود را در مخفیگاهش در بخش آشار دستگیر و در بازجوی‌های به عمل آمده متهم به جرم خود و قتل جوان 19 ساله اعتراف کرد. 

 

سرهنگ منصوری با اشاره به اختلافات مالی که باعث قتل شده، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

 

فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان خاطرنشان کرد: همکاری و همراهی شهروندان با پلیس در به دست آمدن موفقیت در ماموریت‌های مختلف پلیس تاثیرگذار است و بدون شک بخش مهمی از توفیقات پلیس مرهون همکاری مردم با پلیس بوده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------