سارقان خودرو در کرج به 40 فقره سرقت اعتراف کردند



اخبار,اخبار حوادث,سرقت خودرو در کرج

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارقان داخل خودروهای پارک شده در اطراف بیمارستان شهید باهنر با اعتراف به 40 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسنعلی فیروزخواه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در اطراف بیمارستان باهنر کرج، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 30 اسلام آباد قرارگرفت.

 

وی بیان کرد: ماموران با گشت‌زنی‌های شبانه روزی اطراف بیمارستان و محله‌های اطراف آن به سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ که در مجاورت یک دستگاه خودرو پراید دیگر پارک شده بود مشکوک شدند.

 

این مقام انتظامی افزود: ماموران تمام حرکات افراد داخل خودرو را زیر نظر قرار داده تا این که سرنشین خودرو به سمت خودرو پارک شده حرکت و شروع به باز کردن خودرو مذکور شد و راننده نیز به صورت آماده مراقب اطرافشان بود.

 

سرهنگ فیروزخواه افزود: ماموران گشت کلانتری به محض اطمینان از سارق بودن سرنشینان خودرو به سمت خودرو حرکت که سارقان به محض مشاهده خودرو پلیس اقدام به فرار کردند که در تعقیب و گریز ماموران، کنترل خودرو را از دست داده و مجبور به توقف شدند.

 

این مقام انتظامی افزود: با سرعت عمل ماموران متهمان دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شدند.

 

سرهنگ فیروزخواه افزود: متهمان در بازجویی های ماموران و در مواجهه با مدارک و مستندات موجود به 40 فقره سرقت داخل خودرو در اطراف بیمارستان شهید باهنر اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به پلیس آگاهی استان البرز منتقل شدند.

 

فرمانده انتظامی کرج در پایان با اشاره به اهمیت مشارکت شهروندان در تولید و حفظ امنیت گفت: توجه به هشدارهای پلیسی و مراقبت از اموال میزان بروز ارتکاب جرم را به نحو قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------