آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پخش زنده فیلم‌ دختران ایرانی برای مردان خارجی‌ | ماجرای تکان‌دهنده خانه‌های فساد

سخنگوی فراجا جزئیات تکان‌دهنده عملیات‌ این نهاد را در ارتباط با شبکه‌های فساد و فحشا، قاچاق زنان به خارج به بهانه مسابقه رقص…

تلفات آتش‌سوزی کالیفرنیا به 74 کشته و 1011 مفقود افزایش یافت



اخبار,اخبار حوادث,آتش‌سوزی کالیفرنیا

با پیدا شدن اجساد بیشتری در نتیجه آتش‌سوزی در ایالت کالیفرنیا، رسانه‌های آمریکایی از افزایش تعداد تلفات این حادثه به 74 نفر و مفقودی بیش از هزار نفر خبر می‌دهند.

به گزارش فارس، با گذشت بیش از یک هفته از آغاز آتش‌سوزی در کالیفرنیا تلفات حریق در این ایالت آمریکا به 74 کشته و تعداد مفقودان به 1011 نفر افزایش پیدا کرده است.

 

طبق گزارش شبکه خبری «سی‌ان‌‌ان»، با پیدا شدن تعداد بیشتری از اجساد در نتیجه آتش‌سوزی در ایالت کالیفرنیا، رسانه‌های آمریکایی از افزایش تعداد تلفات به 74 نفر و مفقودی بیش از هزار نفر خبر می‌دهند.

 

 این آتش سوزی که تاکنون بدترین مورد از نوع خود در تاریخ کالیفرنیا بوده، منجر به تخریب بیش از 9800 واحد مسکونی نیز شده است.

 

 گفته می‌شود که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا قصد دارد روز شنبه از مناطق آتش گرفته در کالیفرنیا دیدار کند.

 

 این در حالی است که دودهای ناشی از این آتش سوزی گسترده موجب شده تا برخی دانشگاه‌ها مراسم ورزشی خود را لغو یا به تعویق بیاندازند.

 

مقام‌های آمریکایی اعلام کرده‌اند که تعیین دقیق تعداد ناپدید شدگان این حادثه کاری دشوار است.گفته می‌شود بیش از 3300  آتش‌نشان در تلاش برای اطفای حریق هستند و تا جمعه 67% حریق را مهار کرده‌اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------